Alastor Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 NIghtwish skal ha ny vokalist - men de har ikke begynt å lete etter noen ennå ifølge siste nyhet på nightwish.com . 5442295[/snapback] Hmm, det var jo nyheter for litt siden at de hadde 2 andre kvinnelige vokaler, en fra ett sånn annet goth band og en ung opera dame. Fiksa ingen av dem det da eller? 5443493[/snapback] De nyhetene var dårlig fabrikert sladder . Det beste stedet for sannheter er www.nightwish.com - der leser du blant annet at disse 2 tullenyhetene er falske. Lenke til kommentar
sunmaster88 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 De skal få ny vokalist, sist jeg skjekket hadde de en i tankene. Håper at Marco kan synge litt mer Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Nok en gang, og denne gang SITERER jeg fra nightwish sine egne hjemmesider. " 20.12.2005 NEW SINGER HAS NOT BEEN FOUND Several medias have spread information about a new singer of Nightwish but every single word has been a lie. We ask people not to believe everything that is told. We are not searching for a new singer yet and any kind of negotiations with any singer has NOT yet seen daylight. Tuomas Emppu Marco Jukka " Hvorfor kan bare ikke folk lese det jeg skriver . Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Nightwish is dead! I like that. And i know you like it too.. Face it! Det blir no more Nightwish Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Face it! Det blir no more Nightwish 5464256[/snapback] tror nok det jeg også. er de smarte, så starter de opp på nytt, med nytt band navn og ny vokalist. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Face it! Det blir no more Nightwish 5464256[/snapback] tror nok det jeg også. er de smarte, så starter de opp på nytt, med nytt band navn og ny vokalist. 5464281[/snapback] Ser heller at de bare pensjonerer seg, setter seg hjemme og drikker øl mens de sitter resten av livet å mimrer Men hvem vet? kan jo hende det kan bli bra om de starter opp noe nytt Edit: dumt sagt.. Sannheten er det at det kan umulig bli bra Endret 19. januar 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå