g@bb@ Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hva skjer med Nighwish nå? Siden vokalisten har har fått sparken. Hun var liksom en del av Nighwish.. Kommer de til å leie inn vokalist, eller skal gutta synge?? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 marco(bassisten) har en ganske tøff sangstemme, så han kan godt ta over for min del, men hva som skjer har jeg ikke anelse om Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Enig der, stemmen til Marco ( hvis det er han som synger med i I wish I had An Angel) er faktisk ganske rå Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 mhm, er han som synger der. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Har du sett musikk videoen? Hvilken film er det fra? Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Marco gjer en bra jobb, men Nightwish skal ha en kvinnelig vokal. Trur ikkje dei klarer å få tak i en ny vokalist med samme bakgrunn som Tarja. Frykter egentlig at Nightwish blir tvungen i en ny retning som eg ikkje kjem til å like.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Marco synger bra i Tarot, men musikken blir ikke verdt å høre på om han synger i Nightwish syns jeg. Gandalf + ett tre = Marco Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har du sett musikk videoen? Hvilken film er det fra? 5432894[/snapback] Er det ikke Alone in the Dark? Trailers her hvis du er usikker Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Får håpe at de finner seg en ny kvinnelig vokalist i samme stemmeleie som Tarja, bare litt bedre. Tipper også at det er det de kommer til å gjøre. Marco som vokalist sammen med den stilen Nighwish har ført til nå går ikke helt sammen synes jeg, men kan være godt mulig i fremtiden. Lurer litt på hvordan det kommer til å bli, men er ikke det bandet jeg er mest spent på akkurat. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Synes dei kan gå undergrunn og begynne med swingmix. Så slepper vi meir fra den kanten lizm Lenke til kommentar
drugis Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 tror bandet må få seg nytt namn, blir ikkje det samme med endring i vokalen i nightwish Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 tror bandet må få seg nytt namn 5433527[/snapback] det hadde ikke vært så dumt, med tanke på at "nightwish" er et fullstendig håpløst bandnavn. det høres mest ut som myspace.com-nicket til en kullsvart, 14-årig wannabegother.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 tror bandet må få seg nytt namn 5433527[/snapback] det høres mest ut som myspace.com-nicket til en kullsvart, 14-årig wannabegother.. 5433755[/snapback] det er jeg faktisk helt enig i. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 håper Nightwish legger seg nå.. for godt.. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg håper egentlig at Marco tar helt over. Eller at han i hvert fall gjør en større del av vokalene dersom det kommer en ny vokalist inn. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 syntes også at marco gjør en bra jobb, dog, stemmen hans ikke passer perfekt inn i nightwish's musikkbilde. da spesiellt ikke de gamle sangene Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 NIghtwish skal ha ny vokalist - men de har ikke begynt å lete etter noen ennå ifølge siste nyhet på nightwish.com . Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Synes dei kan gå undergrunn og begynne med swingmix.Så slepper vi meir fra den kanten lizm 5433373[/snapback] Agreed. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 NIghtwish skal ha ny vokalist - men de har ikke begynt å lete etter noen ennå ifølge siste nyhet på nightwish.com . 5442295[/snapback] Hmm, det var jo nyheter for litt siden at de hadde 2 andre kvinnelige vokaler, en fra ett sånn annet goth band og en ung opera dame. Fiksa ingen av dem det da eller? Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 For min del kan det dø ut. Men noen må jo like dem, desverre er det veldig mange.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå