Elrish Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Hei! En venn av meg har akkurat formatert og nå er han hos meg på LAN... Men han får ikke koblet til verken nettet eller Lokalt, men d står at Lokal tilkobling er på... Og da lurer jeg på om jeg må laste ned netverks driver eller er det en annen mulighet...? Endret 13. januar 2006 av Elrish Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Som svar på spørsmålet i emne: Drivere skal finnes på produsentens (av nettverkskortet) hjemmeside ok kan lastets ned derfra. Som svar på spørsmål i trådteksten: Maskinen kan være galt satt opp. Sjekk innstillingene for nettverket på den maskinen som gir trøbbel. Sammenlign med tilsvarende på den andre maskinen (din). Lenke til kommentar
Qaracuck Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 siden du skriver at du er tilkoblet så er det nok ip-configen du må stille, åpne din egen og lag vennen din's lik uten ip adr, den må være forskjellig på slutten feks. du *.*.*.194 da kan han være *.*.*.195 ! håper dette virker for deg! Lenke til kommentar
Elrish Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Hmm... ok, men hva skl jeg skrive føre... routeren sin ip? Lenke til kommentar
Elrish Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Thx... jeg fant ut det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå