Gå til innhold

Netshop - Heve kjøpe - HP H6340


Anbefalte innlegg

Jeg ga ogsaa klar beskjed om at jeg har mye erfaring innen data og nettverk fra baade jobb og utdanning sammenheng. Det var derfor spesielt frustrerende aa faa tilbakemeldinger som "WLAN works properly" og "Battery must be fully charged for WLAN to work". Spesielt den siste, som sier meg at teknikeren hos HP har altfor liten peiling.

5685999[/snapback]

 

Nå skal jeg ikke forsvare tekniker for feil som blir gjort her, men "mye erfaring innen data og nettverk" er noe vi hører daglig, og som etterhvert nok tas med en klype salt siden sannheten altfor ofte er en annen. Nå vet jeg ikke noe om hvor stor kunnskap du har, så sier ikke at du faller inn under samme kategori som de den setningen oftest kommer fra :)

 

Og selv om jeg vel er litt forutintatt, så vil jeg også si at det ikke nytter å skylde på tekniker hos HP. Det er kun i veldig sjeldne og spesielle tilfeller at det faktisk blir kalt inn til HPs egne teknikere. InfoCare og Anovo er de som oftest brukes når du "sender inn til HP" for service :)

 

De gangene vi har har ting hos oss, har vi enten funnet ut hvorfor kunden tror det er noe feil, og rettet opp i misforståelsen, eller faktisk lokalisert feil som serviceverksted har misset. Men nå driver ikke jeg med akkurat det produktet du har, og ville vel sannsynligvis ligget dårligere an enn deg på feilsøking også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ga ogsaa klar beskjed om at jeg har mye erfaring innen data og nettverk fra baade jobb og utdanning sammenheng. Det var derfor spesielt frustrerende aa faa tilbakemeldinger som "WLAN works properly" og "Battery must be fully charged for WLAN to work". Spesielt den siste, som sier meg at teknikeren hos HP har altfor liten peiling.

5685999[/snapback]

 

Nå skal jeg ikke forsvare tekniker for feil som blir gjort her, men "mye erfaring innen data og nettverk" er noe vi hører daglig, og som etterhvert nok tas med en klype salt siden sannheten altfor ofte er en annen. Nå vet jeg ikke noe om hvor stor kunnskap du har, så sier ikke at du faller inn under samme kategori som de den setningen oftest kommer fra :)

 

Og selv om jeg vel er litt forutintatt, så vil jeg også si at det ikke nytter å skylde på tekniker hos HP. Det er kun i veldig sjeldne og spesielle tilfeller at det faktisk blir kalt inn til HPs egne teknikere. InfoCare og Anovo er de som oftest brukes når du "sender inn til HP" for service :)

 

De gangene vi har har ting hos oss, har vi enten funnet ut hvorfor kunden tror det er noe feil, og rettet opp i misforståelsen, eller faktisk lokalisert feil som serviceverksted har misset. Men nå driver ikke jeg med akkurat det produktet du har, og ville vel sannsynligvis ligget dårligere an enn deg på feilsøking også :)

5686132[/snapback]

 

Jeg kan ikke stå for det du hører daglig eller ikke, og det var ikke meningen å ta opp hvor mye kunnskaper jeg besitter innen data og nettverk her, men vi kan si det slik at det burde vært veldig klart hos den personen jeg diskuterte med at kompetansen min var tilstrekkelig for å slå fast at noe var galt med varen. Det som kan ha skjedd er at personen som dokumenterte feilbeskrivelsen videre har vært litt slapp.

 

Og som du tidligere sa så bør de evt. ta kontakt for å bekfrete feilen dersom de ikke klarer å gjenskape den, noe de ikke har gjort. Telefonen var innom og ut igjen kjappere enn man kan si "WLAN fungerer som det skal".

 

Telefonen var sendt direkte inn til HP i disse tilfellene. Dersom de selv ga den videre til godkjent verksted må de likevel regnes som HP sine teknikere. Men jeg er rimelig sikker på at dette ikke er saken, og at HP sin tekniker var involvert.

Endret av joebush
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...