arianar Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Har ikke sett at noen har nevnt Whole Lotta Love av Led Zeppelin! Det er jo kanskje ett av de heftigste riffene i verdenshistorien! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Og da er en rekke idiotiske innlegg fjernet. Setter pris på at de ikke dukker opp igjen. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Satyricon-Tied in bronze chains Behemoth- Conquer all Borknagar-Ruins of the future Pantera-Domination og I'm broken Airborn firewipers-Hunting in the lions den mage gode som er nevnt av samme bands Lenke til kommentar
midnatt Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Mer: Darkthrone - Transilvanian Hunger (både låta og hele albumet, egentlig) Darkthrone - En Vind Av Sorg Darkthrone - Hans Siste Vinter Darkthrone - Natassja In Eternal Sleep Burzum - Ea, Lord Of The Depths Satyricon - Skyggedans Satyricon - Mother North (selvfølgelig) Vreid - Eldast Uten Å Gro Windir - Sognariket sine krigarar Destruction - USA Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Koldbrann - Kaosmanifest - 02:43 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ellers så er jo riffene til Rammstein - Mein teil alltid like fete! sint tysk metal er koz! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Europe - Aphasia Absolutt verdt å sjekke ut Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Led Zeppelin - Immigrant Song Slutten på Stairway to Heaven. Mastodon - Blood and Thunder Death - Together as One (Hele Human er egentlig et utrolig bra album med knalle riff, men Together as One skiller seg ut) Death Angel - Thicker than Blood (ULTRAMEGAFUCKIN'THRASHATTACK!) Dying Fetus - Schematics Dying Fetus - Fornication Terrorists Gorguts - Orphans of Sickness Grimfist - Breed Apart Necrophagist - Fermented Offal Discharge (Shredden etter soloen) Nile - Sarcophagus Opeth - Deliverance Opeth - The Grand Conjuration Strapping Young Lad - AAA Vader - Lead Us Vital Remains - Dechristianize Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vital Remains - Dechristianize (genialt) Dire Straits - Money For Nothing, Sultans of Swing Metallica - The Unforgiven Dream Theater - The Glass Prison (Bassriffet i introen), Panic Attack, Endless Sacrifice Opeth - The Drapery Falls, Black Rose Immortal (første riffet), The Night And The Silent Water, Windowpane, Face of Melinda, Hours of Wealth, Reverie/Harlequin Forest (håper jeg ikke glemte noen nå) Windir - Journey To The End, Likbør Finntroll - Midnattens Widunder, Trollhammaren, Svart Djup, Rivfader Det jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 AC/DC - Ain't No Fun (waiting round to be a millionaire) Veldig enkelt (som jailbreak som allerede er nevnt), men utrolig rått og effektivt. Storebror Malcolm vet å holde drivet ja...... Har aldri funnet eller hørt noen live versjon av låta, men kanskje det er verdt å presse på slik at de tar den med på neste (og sannsynligvis siste) tour:) Tror nok denne ville rocka enhver konserthall eller stadion. Lenke til kommentar
Heineman Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Slayer - Raining Blood Metallica - For Whom The Bell Tolls Metallica - Master of Puppets Metallica - The Thing That Should Not Be Megadeth - Symphony of Destruction Angra - Course of Nature Angra - Carry On Exodus - Children of a worthless God Exodus - War is my Shepherd Testament - More Than Meets The Eye Sepultura - Inner Self Pantera - Walk Pantera - Regular People (min favoritt) Slayer - Postmortem ...gidder ikke skrive mer. Det er så mange jeg liker... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Opeth - Hessian Peel (6:30) Opeth - The Grand Conjuration Tool - Jambi Gojira - Flying Whales Metallica - Battery Tool - Vicarious De jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 ATM er Pantera - Mouth For War det aller, aller feiteste. Og Judas Priest - Electric Eye. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Mayhem - Deathcrush Burzum - The Crying Orc Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Europe - AphasiaAbsolutt verdt å sjekke ut Ahh. Virkelig godt riff det der, ja. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Nå er jeg absolutt ikke noe satanist-death-black-metal- satan er tøff- fan, men jeg må si at "walk with me in hell" med Lamb of God har en melodisk tone i seg som jeg liker svært godt Det er kun for melodien jeg liker den altså! Skulle ønske noen kunne gi ut en litt snillere versjon av den, så jeg kunne spille den uten at folk tror at jeg tilber satan når jeg hører på den.. Se filmen hos Youtube Kanskje Hellbillies kunne gjort denne låta om til en bonderomantisk melodi.. aaawww Da hadde jeg sluppet og hørt på denne i hemmelighet.. Endret 14. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 mamma, jeg blör... - True Love begynner så rolig og søtt. så kommer distortion, og det er et ordentlig rock'n'roll driv. så kommer eksplosjonen. plata den er fra kan lastes ned her: http://thatspunk.linustorvaldsfacts.com/#post34 om det er interesse. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Rage Against The Machine - Know your Enemy, Killing in the name Audioslave - Show me how to live Muse - Ashamed Queens of the Stone Age - No One Knows Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Darkthrone - Quintessence Immortal - Tyrants Mayhem - Life Eternal Også er Ulver - Capitel I - I Troldskog Faren Vild ganske vakkert Men det samme gjelder hele Bergtatt har jeg merka Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 KsE - My Curse Metallica - And Justice For All, master of puppets orker ikke skrive fler :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå