Gå til innhold

n70 prg. anbefalinger

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen anbefalinger av programmer til telefonen min(nokia n70).

Pris er ubetydelig, men legg gjerne med en link til der det selges/kan lastes ned.

En liten kommentar om hvorfor skader heller ikke :). Hvis du evntuelt skulle vite hvordan problemene mine kan løses i programmene som allerede er på telefonen sier jeg takk til det og.

Jeg trenger:

- En mp3 avspiller som ikke automatisk aktiverer høytalerne hvis hodepluggledningen skulle falle ut(ikke veldig bra hvis du sitter i et klasserom og det skal være ganske stille at rommet plutselig blir fullt opp av musikk). Det er også en fordel om det går å lage med filer andre steder enn standard mappa for musikk, for det ser ut til å fungere veldig dårlig akkuratt som det er nå.

- Et program som gjør det mulig å sende tekstmeldinger via bluetooth. Skulle også gjerne hatt et program som gjør det mulig å se gjennom filene til motpartens mobiltelefonen(må få tilatelse, seffølgelig, snakker ikke om noe innbrudd :))

- Jeg vil også i tillegg ha muligheten til å lese gmail på mobilen, noen som veit hvordan jeg kan få til det?

Var alt jeg kommer på nå, men listen blir sikkert lengre etterhvert:)

skulle også gjerne hatt et minnekort, noen som har et å anbefale? (sier jatakk med link til en evnt. nettbutikk)

Også var det en ting til, er det mulig å sette det sånn at på en profil vil ikke mms med lyd automatisk bli spilt med lyden? (tenker lydløs-profil til lydløs profilen)

Edit: la til enda et ønske.

Takk på forhånd.

Roar

Endret av Beeee183
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker standard e-post programmet på min 6680 til å lese gmail. Satte den opp på sekunder med "settingsWizzarden"

Burde vel funke på N70 og det...?

5462091[/snapback]

Fikk det til å funke.. takk

Men ingen som veit en måte å skru av av høytalerne automatisk går på når hodepluggledningene detter ut?

Lenke til kommentar
Jeg bruker standard e-post programmet på min 6680 til å lese gmail. Satte den opp på sekunder med "settingsWizzarden"

Burde vel funke på N70 og det...?

5462091[/snapback]

Fikk det til å funke.. takk

Men ingen som veit en måte å skru av av høytalerne automatisk går på når hodepluggledningene detter ut?

5466499[/snapback]

hvis hodetelefon profilen og generell profilen ikke er det samme kan man slå av lyden på "generell" da telefonen går tilbake til den når hodeplugg ledningene detter ut.

enklere: slå på lydløs før du setter inn hodetelefonen den vil gå tilbake til lydløs når de detter ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...