Beeee183 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Jeg trenger noen anbefalinger av programmer til telefonen min(nokia n70). Pris er ubetydelig, men legg gjerne med en link til der det selges/kan lastes ned. En liten kommentar om hvorfor skader heller ikke . Hvis du evntuelt skulle vite hvordan problemene mine kan løses i programmene som allerede er på telefonen sier jeg takk til det og. Jeg trenger: - En mp3 avspiller som ikke automatisk aktiverer høytalerne hvis hodepluggledningen skulle falle ut(ikke veldig bra hvis du sitter i et klasserom og det skal være ganske stille at rommet plutselig blir fullt opp av musikk). Det er også en fordel om det går å lage med filer andre steder enn standard mappa for musikk, for det ser ut til å fungere veldig dårlig akkuratt som det er nå. - Et program som gjør det mulig å sende tekstmeldinger via bluetooth. Skulle også gjerne hatt et program som gjør det mulig å se gjennom filene til motpartens mobiltelefonen(må få tilatelse, seffølgelig, snakker ikke om noe innbrudd ) - Jeg vil også i tillegg ha muligheten til å lese gmail på mobilen, noen som veit hvordan jeg kan få til det? Var alt jeg kommer på nå, men listen blir sikkert lengre etterhvert:) skulle også gjerne hatt et minnekort, noen som har et å anbefale? (sier jatakk med link til en evnt. nettbutikk) Også var det en ting til, er det mulig å sette det sånn at på en profil vil ikke mms med lyd automatisk bli spilt med lyden? (tenker lydløs-profil til lydløs profilen) Edit: la til enda et ønske. Takk på forhånd. Roar Endret 13. januar 2006 av Beeee183 Lenke til kommentar
cavey Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hei! Du kan sende tekstmeldinger med PC Suite som følger med på CD. Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Her kan du sikkert finne noen programmer som du vil like. Får å få gmail på mobilen er nok opera eller opera mini det beste alternativet. Opera mini er forøvrig gratis. Lenke til kommentar
Teufel Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 - Jeg vil også i tillegg ha muligheten til å lese gmail på mobilen, noen som veit hvordan jeg kan få til det? Du kan bruke nettleseren... Gå inn på http://m.gmail.com Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
ct Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg bruker standard e-post programmet på min 6680 til å lese gmail. Satte den opp på sekunder med "settingsWizzarden" Burde vel funke på N70 og det...? Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg bruker standard e-post programmet på min 6680 til å lese gmail. Satte den opp på sekunder med "settingsWizzarden" Burde vel funke på N70 og det...? 5462091[/snapback] Fikk det til å funke.. takk Men ingen som veit en måte å skru av av høytalerne automatisk går på når hodepluggledningene detter ut? Lenke til kommentar
Ronny73 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg bruker standard e-post programmet på min 6680 til å lese gmail. Satte den opp på sekunder med "settingsWizzarden" Burde vel funke på N70 og det...? 5462091[/snapback] Fikk det til å funke.. takk Men ingen som veit en måte å skru av av høytalerne automatisk går på når hodepluggledningene detter ut? 5466499[/snapback] hvis hodetelefon profilen og generell profilen ikke er det samme kan man slå av lyden på "generell" da telefonen går tilbake til den når hodeplugg ledningene detter ut. enklere: slå på lydløs før du setter inn hodetelefonen den vil gå tilbake til lydløs når de detter ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå