Gå til innhold

Overføring av domene/webhotell - betalingstvist

Anbefalte innlegg

Hei!

For nokre dagar sidan (10.01.06) skifta eg webleverandør frå servetheworld.net til supertroll.no. Eg mottok den 04.01.06 faktura frå servetheworld for webhotell og domene 06.01.06-05.01.07.

Eg rekna med at supertroll.no tok seg av heile prossessen med overføringa, men tenkte likevel at eg skulle senda ein e-post til servetheworld for å få gjort opp for 06.01.06 fram til overføringsdatoen.

Dette var svaret eg fekk:

Hei,

Du vil høyst sannsynlig ikke rekke å overføre domenet før forfall for årsavgiften for uriaspost.com så denne fakturaen må betales.

For å flytte domenet til ny leverandør, må du fylle ut og sende inn oppsigelsesskjemaet som du finner på http://www.servetheworld.no/oppsigelse.pdf

Husk å krysse av for at domenet ønskes flyttet og legge ved kopi av gyldig legitimasjon. Vårt faxnr. er 22 22 28 81.

Mvh,

Kundeservice

Servetheworld

Her har eg tydelegvis rota, ettersom eg trudde at alt blei ordna av supertroll.no. Likevel verkar det jo merkeleg at domeneavgifta skal betalast to gonger og at eg skal betala webhotell for 11 månader som eg ikkje vil bruka.

Kva seier lova?

Her er lenk til kontrakten som eg fann: http://www.servetheworld.net/kontrakt.pdf

Ein annan ting som kan vera interessant er følgjande er at då eg stilte spørsmål om kva tid kundeforhaldet vårt utgjekk (dette gjeld eit anna domene eg har hjå STW), svarte dei:

Hei,

Neste faktura vil ha forfall 06/06/2006 og blir sendt ut i god tid før dette.

Mvh,

Kundeservice

Servetheworld

I dette tilfellet er det ikkje akkurat snakk om "i god tid", då dei skreiv fakturaen 04.01.06 og den gjekk frå ein periode som starta 06.01.06. Sannsynlegvis fekk eg han ikkje i posten før 06-07.01 (er usikker, ettersom eg ikkje kom heim frå juleferien før 09.01).

Har eg noko å gå vidare med her?

Endret av Gullars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg forstod deg riktig...

Det første du må se på er avtaleteksten for *hotelleien* hos din gamle leverandør. Jeg gidder ikke å lese den. Men det høres rart ut at du har forliktet deg til å betale for et helt år til om du oversitter fristen for fornyelse/oppsigelse. Det kalles jo binding, slik som det med kjøp av mobil med ab. Det naturligere vil være at de kansellerer kunder som ikke betaler, ev. også sender restregning.

Det andre er spørsmålet om *domeneavgiften* til Norid. Vanligvis betales den som en del av hotelleien. Om den nye leverandøren ikke kan ordne med dette fordi du har oversittet fristen, kan du ordne det direkte med Norid, riktignok kan det være noe kronglete å få til. Jeg måtte gjøre det for noen år siden da en leverandør la ned. Ring Norid og hør. Også, jeg vet at når jeg sa opp en hotellavtale for et par år siden etter at jeg hadde bestemt meg for ikke å fornye et domene fikk jeg en "absolutt-siste-varsel-om-du-vil-beholde-domene" faktura fra Norid etter en del uker. Vet ikke om de gjør dette lengre.

Lenke til kommentar

E-post frå servetheworld:

Hei,

>> Det blir likevel feil at eg skal betala for 11 månader eg ikkje nyttar tenestene

>> dykkar, og at eg skal betala årsavgifta for domenet to gonger.

Vi har allerede betalt årsavgiften for deg for år 2006 og skal naturligvis ha

betalt for dette. Det er suppertroll som ikke skal fakturere deg for årlig

domeneavgift da denne er allerede er betalt av oss.

Vi leverer ikke hosting hvor man bestiller for en og en måned av gangen.

>> Eg viser til supportsak #199243, der de sjølv uttalar at faktura vil bli

>> utsendt i god tid før forfall. Når de sender ut denne 04.01.06 med

>> 14.01.06, vil det seia at eg har éi veke effektiv tid å ordna opp i

>> dette, og eg vil ikkje akkurat kalla det "i god tid".

10 dager er god tid før en faktura forfaller.

>> Fax er heller ikkje allemannseige. Eg var ikkje klar over dette

>> oppsigelsesskjemaet ("korrekt oppsigelse" frå avtala er ikkje synonymt

>> med eige skjema utan vidare referansar), og lurer i så tilfelle på om

>> det er muleg å senda det inn i scanna form per e-post.

Du kan sende det i posten til oss eller scanne det og maile det til oss.

>> Eg ber med dette om at de set betalinga i "frys" inntil me blir samde.

>> Viss det viser seg at det er rett at eg skal betala heile beløpet skal

>> eg sjølvsagt gjera det, men eg ønskjer at de viser til heimel i lova for

>> påstanden dykkar.

Vi skriver ingen steder at vi tilbyr webhotell for 1 mnd. Du kan velge mellom

å betale for nye 12 mnd eller avslutte webhotellet her og nå, noe som innebærer

at vi slettet webkontoen. Vi sender deg da en ny faktura som kun inneholder årlig

domeneavgift.

Mvh,

Kundeservice

ServeTheWorld.net

Mitt svar:

Hei,

Det blir feil å betala årsavgifta mi og deretter krevja betalt for dette per faktura som kan reknast som ein avtalerettsleg aksept. Det går klart fram at eg førehandsbetalar, og då skal de i realiteten ikkje ha nokre kostnader med dette før eg har akseptert vidareføring av avtala (betalt rekninga). Dette strider mot dykkar eigne avtalevilkår, men eg vil ikkje motsetja meg å betala endå.

Korvidt 10 dagars frist er "god tid" kan heilt sikkert diskuterast, men eg er absolutt ikkje samd.

Eg sender oppsigelse per e-post.

Sitat:

Vi skriver ingen steder at vi tilbyr webhotell for 1 mnd. Du kan velge mellom

å betale for nye 12 mnd eller avslutte webhotellet her og nå, noe som innebærer

at vi slettet webkontoen. Vi sender deg da en ny faktura som kun inneholder årlig

domeneavgift.

Tull. Går det fram her at det ikkje går an å betala per månad? http://www.servetheworld.no/produkter/ Går det fram her? http://www.servetheworld.net/kontrakt.pdf. Nei.

Tvert imot, er det ingenting som tyder på at ein skal måtta betala for 11 månader ein ikkje nyttar tenestene dykkar.

Viss eg avsluttar webhotellet her og nå, vil eg då mista e-postkontoen fram til overtakinga til supertroll? Viss det er tilfelle ønskjer eg ikkje å avslutta endå, men viss eg får behalda e-posten er det greit.

Forslag for å unngå vidare tvist er at eg betaler for domenet og éin månads webhotell. Slik eg ser det er det ei grei løysing for begge partar.

Lenke til kommentar
E-post frå servetheworld:

1 ---> Vi har allerede betalt årsavgiften for deg for år 2006 og skal naturligvis ha

betalt for dette. Det er suppertroll som ikke skal fakturere deg for årlig

domeneavgift da denne er allerede er betalt av oss.

2 ---> Vi leverer ikke hosting hvor man bestiller for en og en måned av gangen.

3 ---> Vi skriver ingen steder at vi tilbyr webhotell for 1 mnd. Du kan velge mellom å betale for nye 12 mnd eller avslutte webhotellet her og nå, noe som innebærer at vi slettet webkontoen. Vi sender deg da en ny faktura som kun inneholder årlig domeneavgift.

Dette er jo klinkende klart: Under 1 snakker de om domeneavgiften til Norid, under 2 snakker de om leien for webhotellet.

Din gamle leverandør har på vegne av deg betalt Norid for den årlige domeneavgiften og viderefakturerer den til deg. Dette er slik det fungerer og denne må du betale. Å avslutte et domene hos Norid må gjøres skriftlig, pr. fax eller brev, via, fortrinnsvis, webhotell-leverandøren (i motsetning til for com/net/org hvor du kan forholde deg til domeneforvalter sjøl). Å si opp et domene (altså selve domenet, ikke bare webhotell-leie) må gjøres i god tid, og her ligger det et ansvar på deg. Uansett er vel denne avgiften bare 100 eller 200 pr. år. Det er ikke mye penger, er det vel?

Motsatt, om du vil beholde domene så har altså din gamle leverandør allerede betalt domeneavgiften for deg. Hvis de ikke hadde gjort deg måtte du betalt via din nye leverandør. Summa sumarum er det det samme for deg.

Under punkt 2 snakker de som sagt ikke om domeneavgiften, men om leien for webhotellet (men disse to er gjerne slått sammen slik at du får det på én faktura). Og de sier jo under punkt 3 at du ikke trenger å betale webhotell-leie for 12 måneder.

Men domeneavgiften må du betale.

Endret av substeve
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...