Gå til innhold

Flashet bios, får ikke skjermbilde etterpå...


Carridhin

Anbefalte innlegg

Jeg har et asus a8n sli hk, som jeg nå har installert en amd x2 4400+ cpu for første gang på. Brukte award winflash for selve flashingen. Når dette var gjort restartet maskinen, og nå får jeg ikke bilde på skjermen! Har prøvd å ta ut batteriet på hk'et og flytte jumperen ved siden av batteriet - uten nytte... Er det noen som har peil på dette her?Bra svar settes stooor pris på, fordi jeg trenger å bruke pcen snarest :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg hadde akkurat det samme problemet på mitt... du restarter cmos 1 gang. så prøver du og starte opp, sjer ingen ting. da restarter cmos du en gangt til og prøver og starte maskinen. etter og ha prøvd og starte maskinen et par ganger funker det som oftest. gjorde det med meg iallefall.

5433690[/snapback]

Det hørtes litt småtvilsomt ut da, men hvis det funka er det jo fint!

Lenke til kommentar

Meget mulig at jeg missforstår deg, men du skriver:

Har prøvd å ta ut batteriet på hk'et og flytte jumperen ved siden av batteriet - uten nytte...

 

Du koblet fra stømmen, tok ut batteriet, kortsluttet jumperen og satt jumperen tilbake?

 

PS: Hvis du kjører siste versjon av bios til dette HK så må du ha installert chipset drivere versjon 6.65, eller nyere.....

 

 

Kent

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...