Carridhin Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg har et asus a8n sli hk, som jeg nå har installert en amd x2 4400+ cpu for første gang på. Brukte award winflash for selve flashingen. Når dette var gjort restartet maskinen, og nå får jeg ikke bilde på skjermen! Har prøvd å ta ut batteriet på hk'et og flytte jumperen ved siden av batteriet - uten nytte... Er det noen som har peil på dette her?Bra svar settes stooor pris på, fordi jeg trenger å bruke pcen snarest Lenke til kommentar
Carridhin Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Please noen, I know you can:) Lenke til kommentar
Larsen0210 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har du en annen cpu liggende med samme sokkel? Da kunne du prøvd å sette den i Lenke til kommentar
Carridhin Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Har du en annen cpu liggende med samme sokkel? Da kunne du prøvd å sette den i 5433347[/snapback] Ja, hadde en A64 3500 Winchester. Prøvde den nettop nå, samme greia.. ingen progress. Tror dere det kan ha noe med bios/eprom? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Please noen, I know you can:) 5433245[/snapback] Utålmodig? Alt for tidlig å bumpe. Se terningslinjene du har akseptert. Lenke til kommentar
Larsen0210 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har du en annen cpu liggende med samme sokkel? Da kunne du prøvd å sette den i 5433347[/snapback] Ja, hadde en A64 3500 Winchester. Prøvde den nettop nå, samme greia.. ingen progress. Tror dere det kan ha noe med bios/eprom? 5433491[/snapback] Sikker på at skjermkablen er i Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Please noen, I know you can:) 5433245[/snapback] Utålmodig? Alt for tidlig å bumpe. Se terningslinjene du har akseptert. 5433513[/snapback] Terningslinjene :!: Til trådstarter: slo maskina seg av mens du flashet? fikk du strømbrudd? da må du iaf ha nytt hovedkort! Lenke til kommentar
death_comes_rippin Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) jeg hadde akkurat det samme problemet på mitt... du restarter cmos 1 gang. så prøver du og starte opp, sjer ingen ting. da restarter cmos du en gangt til og prøver og starte maskinen. etter og ha prøvd og starte maskinen et par ganger funker det som oftest. gjorde det med meg iallefall. Endret 13. januar 2006 av death_comes_rippin Lenke til kommentar
Larsen0210 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 jeg hadde akkurat det samme problemet på mitt... du restarter cmos 1 gang. så prøver du og starte opp, sjer ingen ting. da restarter cmos du en gangt til og prøver og starte maskinen. etter og ha prøvd og starte maskinen et par ganger funker det som oftest. gjorde det med meg iallefall. 5433690[/snapback] Det hørtes litt småtvilsomt ut da, men hvis det funka er det jo fint! Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg anbefaler å bruke ASUS sitt flashprogram.... Jeg har flashet mitt kort sin bios mange ganger med den... Bare sørg for at du har den nyeste versjonen... Selve programmet skal ligge på HK driver CD'en... Er jo litt sent å si dette nå, men bare som en idè til neste gang Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Meget mulig at jeg missforstår deg, men du skriver: Har prøvd å ta ut batteriet på hk'et og flytte jumperen ved siden av batteriet - uten nytte... Du koblet fra stømmen, tok ut batteriet, kortsluttet jumperen og satt jumperen tilbake? PS: Hvis du kjører siste versjon av bios til dette HK så må du ha installert chipset drivere versjon 6.65, eller nyere..... Kent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå