Joachim_F Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Liker du skytespill, kan du ta en titt på nylanserte nettsteder for Prey, Black og Übersoldier, samt skjermbilder fra Gears of War. Les mer Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 namm. ekstremt deilig grafikk. Lenke til kommentar
l_o_s_b Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har ser fram til Black og Prey. Har ikkje høyrt noko om Ubersoldier, så eg må ta å sjekke ut kva som er greiene(virker som blood(spelet)+nazi dreping). Prey har eg venta på lenge, trur det vart kanselert for nokon år siden for å så bli påbegynt igjen(eller så er det berre to forskjelige fps med samme navn?). Har sett clip fra Prey og det ser utrulig bra ut:) Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Prey ser bra ut, men blir nok litt for sci-fi for meg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Prey høres ut som D3 (monster dukker opp fra tynne lufta, aliens (ikke hellspawns denne gangen)). Black ser jeg litt frem til faktisk. Så litt stilig ut. Endret 15. januar 2006 av Bear^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg