Sargent Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg har banka opp mann, og herpa 3 av bilene som sto i gården han. Og jeg har stikki fra 2 mafia bilder, nå er jeg ved saleris bar, som missionet sier at jeg skal, men jeg kommer ikke inn (det kommer ingen film når jeg står med bilden utenfor døren på baren!!) Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 prøv å gå ut av bilen og gå inn døren.. :razz: Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Åssen i all verden klarer du å få 2 mafia biler etter deg? hehe, jeg kjørte bare over folka som kom ut i gata jeg:) Men jeg har et annet problem.. i d mission jeg får da jeg skal kjøre etter han fyren som stjal pengene.. hvordan i all verden skal jeg får drept han? finner ikke ut av det.. trenger birkelig hjelp.. ps: har bare 7 i helse.. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Åssen i all verden klarer du å få 2 mafia biler etter deg? hehe, jeg kjørte bare over folka som kom ut i gata jeg:) Men jeg har et annet problem.. i d mission jeg får da jeg skal kjøre etter han fyren som stjal pengene.. hvordan i all verden skal jeg får drept han? finner ikke ut av det.. trenger birkelig hjelp.. ps: har bare 7 i helse.. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Han må dø for at oppdraget skal bli vellykket. Jeg husker ikke om jeg skjøt han selv eller om han krasjet med en annen bil slik at han døde. Men han har en tendens til å krasje og dø.Er det helt umulig pga lav helse så load en av de tidligere savegamene og ta oppdraget på nytt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Satt for en stund siden og så på en kompis som spilte akkurat det oppdraget. Det vi kom fram til var at det bare er å legge seg på hjul, og unngå og kræsje/snu bilen din på hodet. Så bare komme seg opp på sida av fyren (vi dytta han utfor et stup først så det tok tid mens han snudde)..sikta med pistolen på hodet, fyrte av 3-4 skudd. Mission complete. Han skjøt aldri tilbake et eneste skudd..så gjenværende helse burde ikke være noe problem. Racing missionen som kommer etter er MYYYYYYE værre believe me! Å kjøre en 30-talls formel1-bil som er som en isbit på veien...tull!! _________________ ---- "Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. [ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-09-11 01:18 ] Lenke til kommentar
JauDa Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Måten jeg gjorde det på var å kjøre forbi ham i tunnelen og så stoppe foran han. Da kommer han ut av bilen, vips så er det bare å plaffe han ned. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Bilen hans er mye raskere enn din. Noen ganger dreper han seg selv ved å krasje. Du må ligge bak og ikke krasje, skyte massse på bilen, ikke miste fart. Det er mange måter å gjøre det på. Å presse ham av veien er en annen. En gang fikk jeg ham ut av bilen, og da skjøt han som en gal, hadde ikke sjangs. Vet egentlig ikke hvordan jeg tok ham, for plutselig var han dø, men jeg tror jeg traff med skudda mine. Hvis man ligger bak ham og holder farten kan man kjøre gaaaanske langt. På racerbanen må du ta ledelsen med en gang, i første sving, da er det lett og ligge først i 5 runder (som tar ca. 8 min)Brems før svingen, og gi gass ut av svingen. Det rare med dette spillet er at det ikke gjør noe at du må kjøre langt noen ganger, det er kult likevel. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 jeg bare skjøt på bilen hans jeg...pluss han kræsja i en sving...bang sa det...syntes det var litt for enkelt jeg hadde vel flaks :smile: spillet mitt kræsjer ut til desktop veldig ofte dda, med en gang en film skal begynne på en eller annen av missione begynner litt og maskinen quitter ut til desktop. jeg slo av lyd og da funker det...venter til neste save og slår på lyden igjen. Men nå er jeg og skal eskortere kanadiske sprit bilene....men i det jeg kjører in i den gården der jeg skal møte pauli så kræsjer spillet...hjelper ikke og slå av lyden her... :sad: jeg må vel bare vente på en update :sad: creative audigy platinum (ja jeg har lasta ned nyeste driver og jeg kjører win2k) Lenke til kommentar
cult22 Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Skyt på hjula eller på bensintanken. Dette gjør at bilen går saktere og til slutt går tom for bensin. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Det som er morro med mafia er at du kan stoppe for å gjøre et stand. Stop, bruk bilen som skjold og skyt de som skal ta deg. Dessverre så har også politiet en tendens til å følge etter meg, det er ikke alltid like smart siden jeg sitter i bilen med en tommy-gun og 250 skudd. coopkiller eller ikke, de begynte :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå