Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

EDITED: RIS til telenor


Anbefalte innlegg

Jeg var lenge lykkelig Tiscali-ADSL-surfer. Så ble Tiscali oppkjøpt av den store stygge ADSL-ulven Telenor...noe som resulterte i TO UKER uten Internett.

 

RIS til Telenor fra meg.  :thumbdown:

5437839[/snapback]

 

Hvis ikke telenor hadde kjøpt opp tiscali hadde noen andre gjort det, eventuelt hadde du vært uten isp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pris/hastighet/stabilitet/kundeservice. alt spiller en stor rolle og telenor ser ut til å ha gjort noe med kundeservice, og stabilitet var greit når jeg hadde adsl fra telenor. Men pris/hastighet er noe di sliter med, er det noen av di store ispene som er dyrere en telenor. Jeg tror nok at telenor tjener mye på folks dårlig kunskap på vilken valg di har av isp, slik at di tror at di kun kan få fra telenor og derfor velger dem.

Lenke til kommentar

Telenor er flinke på kundeservice..og det har nesten alt og si for min del :)

 

Hilsen en mobil og adsl-kunde

 

edit: Kan legge til at jeg ikke har noe å utsette på de når det gjelder stabiliteten på produktene jeg abonnerer på.. ;)

 

Om de koster en hundrings ekstra i mnd så betaler jeg gjerne det enn å sende utallige mail hit og dit samt evigvarende telefonkøer

Endret av Xander^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Endres nå til ris til telenor; Det er like ille igjen, ble det faktisk bare et par dager etter forrige posten min i denne tråden. Nettet ryker i tide og utide. På om dagen. Av om kvelden. På om natta. Jeg har bare tid til å bruke det om kvelden så :cry:

 

Ringte de igår. De sa de ville se på det til mandag. Elendig...

Skuffa, de som forrige gang ga utrykk for at det var så lett å fikse, det gikk 5min fra jeg fikk sms om at: "Skaden er nå utbedret" til nettet røyk igjen...

 

Buhu...

Lenke til kommentar
Å kundeservicen er på topp. ;)

5446934[/snapback]

 

Skulle bare mangle når man betaler 25kr/min da :tease:

5447135[/snapback]

 

Fortell gjerne hva slags kundeservice man betaler 25 kr/min hos. Det er ihvertfall ikke Telenor (men, Telenor har en ekstra tjeneste hvor kundene kan få hjelp til andre ting enn det Telenor skal hjelpe kunden med. F.eks. sette opp trådløse routere, fjerning av virus osv. Selvfølgelig koster dette penger)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...