ze5400 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) På tirsdag forsvant internett hjemme hos meg, jeg bor ikke så veldig sentralt for å si det slik. Jeg ble jo veldig irritert på telenor førts, troddde de hadde unplugga meg, så på onsdag sende vi en mail hvor vi spurte hvorfor de hadde disconnacta oss, det hadde de ikke gjort. Idag har det vert en gubbe fra dem som har rota rundt oppe i skauen og det viste seg at det var ledningene det var noe galt med. Det var noe som ikke kunne fikses på rappen, så det kommer noen å fikser det på mandag elller tirsdag, topp kundebehandlig synes jeg dette er. Nesten alle jeg vett sier: "Ååå, telenor suger bare så hardt", og for 1 år siden var jeg enig, men de har sjerpa seg både på pris og kundedelen. STÅ PÅ TELENOR. Endret 26. januar 2006 av ze5400 Lenke til kommentar
ArcticRaider Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Vi får nå først se om de fikser problemet i Tromsø før jeg deler din entusiasme om Telenor.... Lenke til kommentar
S-i-r Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Er enig der, lider av pingproblemet ... Venter spent om de klarer å fikse det i dag.. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) ze5400.... skal vi se... trenger du legesjekk? Har du taat dop/røyka hasj de siste 24 timene? Et eller annet er gale med emnetittel "aha! Ros burde komme seg ut av emnetittel!!" Men fra spøk til alvor: Det er bra at telenor får ræsern i gir... men de må forsatt skjerpe seg mer! Men en ting skal jeg være enig i, de har skjerpet seg grundig, kundesupporten er super nå, de hjelper deg gledelig, og hjelpen er god, de sender deg videre til microsoft om det trengs annen hjelp!, og de gir deg alt av info du trenger. Folkene som sitter ved telefonene er hyggelig! Endret 13. januar 2006 av themanfrom Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Deta har vel aldri vært noe større problem og få fikset fysisk døde linjer, det er mer uklareproblemer som kan virkelig være en plage. Lenke til kommentar
pine Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 og så fra tirsdag til mandag-tirsdag, litt lang rettetid hvis du spør meg Lenke til kommentar
02tom Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg har bare positive ting å si om telenor stort sett. Selvfølgelig har jeg opplevd negative ting med dem i løpet av de 4 åra jeg har hatt Adsl hos dem, men hvem leverandør har ikke hatt problemer. Telenor har kundesenter og stort sett samtlige leverandører uten om de setter bort kundestøtten! Vet bluecom har egen...men Lindorf er vel et selskap mange bruker til dette. Det er søppel det, strøm den ene gangen og Adsl neste gang! Men det er vel som med Microsoft som ble bygd opp av "nerder", blir selskapet stort nok...så blir dette feil og ingen skal like dem...hehe...må provosere litt. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Faktisk, de hadde bestemty seg for å fikse linja idag likevel :D:D Helt supert, nå sitter jeg hjemme på nett igjen :D Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Er nesten alltid på nett.... sliter mye jeg ja.... aldri hatt noe posetivt fra dem... ikke før jeg sa jeg gikk til forbrukerrådet fikk jeg 2mnd nett gratis... men hva er det da... med ustabil linje, byttet ruter, samt att farten variere noe sykt fra dag til dag.... noen dager er den nede i hele 40/10..... må si jeg er imponert har snart hatt nett i 1.år.... så får jeg 2mnd gratis... når det aldri har funka slik det skal.... hrmf... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 vi fikk delt opp regningen på ALT fra telenor her ( har alt samlet) pga en stjålet mobil som ikke ble sperret før dagen etter.. (STOR REGNING).. (bruttern visste det ikke...) Tror du ikke de presterer å sperre linja ? vi ringte, og de måtte bare beklage.. Han på kundeservicen hadde ikke lagt det inn på systemet x] Lenke til kommentar
mar_tin Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 må si at telenor suuuuuuuuuuuuger.....har hatt det i 9 måneder og har hatt problemer med ping litt.MEN så ble jeg lei og bestilte telenor ekstra 3000/6000 da ble pingen min bare VERRE!!!!!!!kjøpte ny kabel for å se om det gikk bedre men nei da...flere ganger mens jeg har verdt på pcen så plutselig blir internettet helt borte,var sånn i 1 uke så leverte jeg den hos elkjop.dem fant ingen feil.da funket det igjen,men kan ikke si jeg er fornøyd med ping på 700ms når jeg har høyeste telenor hastighet som mulig.så lurer på om det kan ha noe med nettverkskortet å gjøre selv om jeg kommer på nett..? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg var lenge lykkelig Tiscali-ADSL-surfer. Så ble Tiscali oppkjøpt av den store stygge ADSL-ulven Telenor...noe som resulterte i TO UKER uten Internett. RIS til Telenor fra meg. Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Har hatt både telenor, nextgentel, bluecom og upc. Min erfaring er at alle suger, men av og til suger de deg bra Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) må legge til at jeg har hatt bluecom linje i 1 1/2 år og den har ikke vært nede på den tiden heller. har alltid hatt nett hele tida enda jeg bor 5.4km unna sentralen jeg er tilkoblet. Endret 14. januar 2006 av kaliber Lenke til kommentar
02tom Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg har ikke problem med ping, ta f.eks når jeg spiller bf2...så ligger pingen på rundt 20 og det er ikke dårlig. Mulig jeg ligger nærme en sentral..men men...og nedetid er en sjeldenhet. Lenke til kommentar
UltraSuper Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Prismessig er det ikke mye å rose Telenor for. De er ganske dyre i forhold til andre leverandører. MEN kundeservicen er myeee bedre synes jeg. Har Nexgentel nå, og de må ha den verste kundeservicen.Aldri vært borti noe sånnt.Ringte de en dag,venta i kø i 45 min.,og da jeg fikk telefonregningen så jeg at denne samtalen kostet meg 160kr! Men igjen, man får mer fart for pengene enn hos Telenor Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Hehe, ingen blir visst enige her Synd at ikke staten kan bruke masse penger på å bygge ut bredbåndsnettet skikkelig her i landet, man må jo til sverige hvis man skal ha orntelig breiband Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 må si at telenor suuuuuuuuuuuuger.....har hatt det i 9 måneder og har hatt problemer med ping litt.MEN så ble jeg lei og bestilte telenor ekstra 3000/6000 da ble pingen min bare VERRE!!!kjøpte ny kabel for å se om det gikk bedre men nei da...flere ganger mens jeg har verdt på pcen så plutselig blir internettet helt borte,var sånn i 1 uke så leverte jeg den hos elkjop.dem fant ingen feil.da funket det igjen,men kan ikke si jeg er fornøyd med ping på 700ms når jeg har høyeste telenor hastighet som mulig.så lurer på om det kan ha noe med nettverkskortet å gjøre selv om jeg kommer på nett..? 5437806[/snapback] Håper da virkelig du har sjekket PC'n da også. Ellers får du vel ta en tlf til Telenor, så fiker de det nok Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg sliter med dårlig ping, at de ikke retter en sentralfeil som er i store deler av Drøbak (Mange sliter til tider med at inngående pakker ikke kommer til). De har dessuten satt meg ned til ADSL mini uten grunn, regningen var betalt, jeg har hverken ringt eller fått tilbud om å få ADSL mini og de vet ikke hvorfor. Er selvfølgelig mulig å få den høye hastigheten jeg hadde men det er ikke vits siden jeg får NGT snart. Lenke til kommentar
breathe Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 En ting jeg har lagt merke til med Telenor ADSL er at du får installert et "nyttig" diagnoseringsverktøy som hjelper deg å finne ut hva som kan være feil dersom du ikke får kommunisert mot internett. For de fleste her er vel kanskje dette unyttig, i verste fall en plagsom applikasjon, men for far/bestefar på 52 må dette verktøyet løse mange problemer. Installasjonsveiledningen er også mye bedre enn både Bluecom og NGT (som jeg selv har). Her har de andre leverandørene litt å lære. Skryt til telenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå