stout Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Vet ikke hvor store Windows' innebygde muligheter er her, men regner med at jeg trenger noe ekstra programvare. Det jeg ønsker er en egen bruker som ikke har tilgang til annet enn f.eks. et bestemt spill, eventuelt browser og IM i tillegg, uten muligheter til å rote rundt på harddisken osv. Sikkert noen som har vært borte i noe slikt før, hvordan kan jeg gjøre dette? Bør helst ikke ta for lang tid å sette opp. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hej. For å svare på dette, så er det nødvendig å vite hvilken windows du bruker, og hvilket filsystem. FAT/NTFS? Hilsen tukols Lenke til kommentar
stout Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Hej.For å svare på dette, så er det nødvendig å vite hvilken windows du bruker, og hvilket filsystem. FAT/NTFS? Hilsen tukols 5432597[/snapback] Win XP Pro. Trenger å begrense tilgang til eller skjule tre FAT32-partisjoner på brukerbasis, slik at det ikke påvirker hovedkontoen min. EDIT: Ja, fant ut at jeg ikke trengte større begrensinger enn det. Endret 13. januar 2006 av fretex Lenke til kommentar
tukols Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Med FAT32 har du et problem. Med NTFS derimot har du store muligheter m.h.t mappeadgang og brukerkonti. Det finnes kanskje 3 parts programmer som kan klare det. Hilsen tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå