H4ngm4N Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 diskusjon.no screammagazine.com <- forum metal-archives.com Det er de jeg MÅ inn på hver dag, har mange andre som jeg er på hver dag men som ikke er så viktige... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hmm... diskusjon.no midgar.no vg.no russ.no Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Faste sider iløpet av dagen( nesten alle): www.vg.no www.sol.no www.teagames.no www.dinside.no www.google.no www.hw.no forum.hw.no forum.radiostyrt.no www.nordicmafia.net www.play.com www.towerhobbies.com wikipedia.org Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) hw.no gamer.no thepiratebay vg dagbladet imdb gamershell ++ Endret 15. januar 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Gene Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ingen som har nevnt www.uncyclopedia.org www.somethingawful.com www.ctrlaltdel-online.com/ Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) klara-klok.no eller noe.. evig moro å lese der ^^ spesielt i sex tema.. mye rart som har skjedd, eller bare kødd.. veit ikke jeg midgar.no gunners.no vg.no hardware.no abguild.net ****6.com ffspirit.net når jeg har behov å se på nice FF bilder Endret 15. januar 2006 av fox88 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) hw.no amobil.no (nesten hver dag) hotmail.com www.vg.no "pirat-bukta" google www.diskusjon.no www.slashdot.com www.anandtech.com (ikke hver dag men liker testene deres så følger litt med) www.sexdate.no www.ta.no www.varden.no www.sol.no kommer sikkert på flere Endret 15. januar 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Blink. Hw. Catch. Mopedportalen. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 The Daily WTF Her deler programmerere horrible og latterlige eksempler på kode de har funnet Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 digg.com boingboing.net slashdot.com thegreenbutton.com engadget.com gizmodo.com thinksecret.com revision3.com twit.tv leoville.com dl.tv scobleizer.wordpress.com channel9.msdn.com justpretending.net To mention a couple good ones. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Diskusjon.no Begin.no Deviantart IMDb Torrent-shit Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 www.tacky.no forumet her sol.no (startside) Programmer.no og diverse forum osv osv Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 diskusjon.no wow-europe.com guild forum gmail Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 forum.hardware.no div wow sider avforum.no hifisentralen.no kaktuz muchosucko consumptionjuction og sikkert enda flere jeg ikke kommer på Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg er inne på mistenkelig lite i løpet av dagen, nå når jeg tenker meg om. Listen min er som følger: pspupdates.com/ hardware.no forum.hardware.no Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Min rute av sider jeg er innom mange ganger hver dag (spesielt når det er KJEDELIG på jobb) Gamer.no Diskusjon.no Xbox.com Dvergpinschersnakk.net Canis.no (bare for å se hva idiotene der inne har for seg av dumskap) Bloc.no (nettsamfunn) Spray.no (lese siste sladder) Vg.no Dagbladet.no TK.no (må sjekke hva som skjer i hjembyen) Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 For det meste bare spesielle sider som ikke kan nevnes her. Men ellers, hw.no, it-avisen.no, gamer.no, diskusjon seff og www.vg.no Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 VG.no (startside) Diskusjon.no Battlefield.no R3n-gaming.com Itavisen.no ThePirateBay.org Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 gmailen hw gamer joystiq engadget newtorrents vg db aftenposten hw forumet ( OT baren ) det var vel stortsett de fleste.. er og innom xbox-scene og xbox360.ign.com en gang iblant, men ikke daglig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå