Kåre Hansen Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hei Sitter å surfer på det vanlige og føler at jeg trenger inspirasjon til nye sider på nettet. Disse sidene har blitt vane etter ÅREVIS med surfing på nett. Og siden jeg vil fornye meg, ønsker jeg tips til hva jeg burde undersøke. At du MÅ inn på aviser og slikt, tar jeg som en selvfølge. Jeg ønsker kvalitetssider på nettet. Er du 12 år og syns www.popit.no er verdens kuleste side så ikke post i denne tråden. Siden dette er forumet til hw.no bør vi holde oss unna sider som www.pinkw_rld.com og andre grisete sider. Ønsker ikke noe hardcore ekle saker her. Forslag som www.r_tten.com og andre ekle sider ønsker vi ikke. Da bør du oppsøke hjelp! Jeg setter opp hva jeg er daglig inne på og hva jeg er ukentlig inne på: Daglig: www.usemycomputer.com Dette er sannsynligvis det beste stedet for deg som er ute etter høykvalitetsbilder av damer. Søkefunksjon gjør siten enda bedre (Søk Diaz og finn Rocio!). Denne siden kan man fort kaste bort mange mange mange timer på. Min favoritt nr 1 www.nforce.nl Oversikt over hva som er ute i den litt lysskye verden. Bra forum, med innslag av solid kvalitets søppel www.leenks.com Daglig oversikt over morsomheter på nettet. Kaster dog ikke bort dagen her Ukentlig: www.phun.org Fin side med litt av hvert! Humor og damer www.canis.no Norsk hundeside. Helt ok forum med masse idoter www.play.com Handle gamle filmer til bra priser:D www.dumpalink.com Morsomme videoer som oppdaters daglig. Veldig lik www.break.com www.digicelebs.com Må innom da bildene der er høykvalitet. Klikk til du blir gal. Dog fornyes det sjelden.... Men dog, det er damer der..... Hvordan er dine vaner? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) har en fast rute. www.airsoftguns.info www.airsoft-norge.com www.militaryphotos.com www.diskusjon.no www.ww2airsoft.com www.madminutegames.com dette er da alle forumer. også er jeg innom disse. http://en.wikipedia.org/wiki/Main_Page www.imdb.com Endret 13. januar 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Er ikke inne på så alt for mange sider om dagen, men de kvalitetssidene (i tillegg til diverse aviser) er: www.norskfilmforum.com www.digit.no www.foto.no Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Sol.no forum - særlig det som handler om kropp/dating Endret 13. januar 2006 av vitamin2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hardware.no xbox-scene.com Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Jeg leser Dine favorittsider - hvilke sider "må" du sjekke? hveeer dag. Endret 13. januar 2006 av Joakim. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Min daglige (endeløse) rute er ganske lang. Starter som regel med diverse torrentsites (som selvfølgelig bare inneholder lovlige ting), deretter går turen til diskusjon.no for å se siste nytt. Samtidig popper det opp en del tabs hvor jeg titter innom humorsider som break.com og dumpalink.com. VG.no skumleses en gang pr. dag ca. Min private side (mercury.<noe>.lan) er regelmessig brukt, der har jeg hele min database over DVDer, samt cover til dem. Turen går gjerne innom sourceforge.net for å kikke på stæsj eller å oppdatere mitt stæsj. IMDb, WikiPedia o.l. er også hyppig brukt. EDIT: Joakim.: Den tråden er gammel da EDIT: Faen, jeg er ikke 18 før om 5 måneder, blir vel ikke etterfølgt av purken nå? Endret 13. januar 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 hw.no blink b0g.org stileproject orsm somethingawful adressa.no Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) itavisen.no hw.no (+forum) -Jar Endret 13. januar 2006 av Jarek Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) break.com forum.hardware.no notebookforums.com nyt.com dinside.no/data sol.no discoverychannel.com linkfjernetogadvarselutdelt.net filelist.org skins.be Endret 14. januar 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 diskusjon.no bitmetv oink filelist imdb deviantart norbits dagbladet, vg og aftenposten blink wikipedia kvasir google Er sider jeg besøker daglig, som regel. ;p Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) hw.no vg.no dagbladet.no imdb.com newsnow.co.uk united.no manchesteronline.co.uk blabbermouth soccerpulse.com metalarchives linkfjernetogadvarselutdelt.org og såklart: All hail the mighty Google! Endret 14. januar 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Bash.org Hw.no Dagbladet VG It's Learning (skulens nettverkty) Fjellforum.net IMDB Ctrlaltdel-online.com Phun.org Nettavisen Xsharesx.info Og eg er stygt redd for at Nordic Mafia (nordicmafia.net) snart kjem til å havne på den lista Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 f-16.net somethingawful.com diskusjon.no airliners.net avsim.com patricksaviation.com Det er vel de jeg besøker oftest. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) hw last.fm screammagazine blink dagbladet vg finn Endret 13. januar 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 en dag uten nforce og hw er som en dag uten pc.. den dagen finnes ikke.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Duck And Cover RPG Codex Oink Ogrish Dailyrotten Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 forum.hw.no www.halonorge.com www.imdb.com Hvorfor nevner folk blink? Er ikke det et av disse "sjekke-opp-damer" prosjektene? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hvorfor nevner folk blink? Er ikke det et av disse "sjekke-opp-damer" prosjektene? 5435631[/snapback] Småjenter. Og, ja. WINK WINK! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 jippii.no blink chat.no topp.no gnaa.us Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå