Gå til innhold

Sider du bare MÅ inn på daglig - NB! 18 år

Kåre Hansen

Anbefalte innlegg

Hei

Sitter å surfer på det vanlige og føler at jeg trenger inspirasjon til nye sider på nettet. Disse sidene har blitt vane etter ÅREVIS med surfing på nett. Og siden jeg vil fornye meg, ønsker jeg tips til hva jeg burde undersøke. At du MÅ inn på aviser og slikt, tar jeg som en selvfølge. Jeg ønsker kvalitetssider på nettet. Er du 12 år og syns www.popit.no er verdens kuleste side så ikke post i denne tråden.

Siden dette er forumet til hw.no bør vi holde oss unna sider som www.pinkw_rld.com og andre grisete sider. Ønsker ikke noe hardcore ekle saker her. Forslag som www.r_tten.com og andre ekle sider ønsker vi ikke. Da bør du oppsøke hjelp!

Jeg setter opp hva jeg er daglig inne på og hva jeg er ukentlig inne på:

Daglig:

www.usemycomputer.com

Dette er sannsynligvis det beste stedet for deg som er ute etter høykvalitetsbilder av damer. Søkefunksjon gjør siten enda bedre (Søk Diaz og finn Rocio!). Denne siden kan man fort kaste bort mange mange mange timer på. Min favoritt nr 1

www.nforce.nl

Oversikt over hva som er ute i den litt lysskye verden. Bra forum, med innslag av solid kvalitets søppel

www.leenks.com

Daglig oversikt over morsomheter på nettet. Kaster dog ikke bort dagen her

Ukentlig:

www.phun.org

Fin side med litt av hvert! :D Humor og damer

www.canis.no

Norsk hundeside. Helt ok forum med masse idoter

www.play.com

Handle gamle filmer til bra priser:D

www.dumpalink.com

Morsomme videoer som oppdaters daglig. Veldig lik www.break.com

www.digicelebs.com

Må innom da bildene der er høykvalitet. Klikk til du blir gal. Dog fornyes det sjelden.... Men dog, det er damer der.....

Hvordan er dine vaner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Min daglige (endeløse) rute er ganske lang. Starter som regel med diverse torrentsites (som selvfølgelig bare inneholder lovlige ting), deretter går turen til diskusjon.no for å se siste nytt. Samtidig popper det opp en del tabs hvor jeg titter innom humorsider som break.com og dumpalink.com. VG.no skumleses en gang pr. dag ca. Min private side (mercury.<noe>.lan) er regelmessig brukt, der har jeg hele min database over DVDer, samt cover til dem. Turen går gjerne innom sourceforge.net for å kikke på stæsj eller å oppdatere mitt stæsj. IMDb, WikiPedia o.l. er også hyppig brukt.

:)

EDIT: Joakim.: Den tråden er gammel da :p

EDIT: Faen, jeg er ikke 18 før om 5 måneder, blir vel ikke etterfølgt av purken nå? ;)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...