fetaosten Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg postet denne på wow-forumet også, uten å få noe særlig svar der, og tenkte at det kanskje er litt mer spisskompetanse her... Jeg har nettopp flyttet til england for å være utvekslings/sløvestudent et halvår. I den forbindelse bor jeg på campus og internettlinje er sørget for av skolen. Problemet er at de ikke tillater direkte tilgang til internett, bare via en proxy. (jeg er veldig lite kjent med hvordan dette funker så det kan tenkes at det jeg sier er feil, teknisk sett) WoW-portene er stengt og får dermed ikke spillt, noe som er en uholdbar situasjon et halvår hvor jeg bare hadde tenkt til å drive dank... Så mitt spørsmål er om det er noen mulighet til å komme seg rundt dette. Har tenkt til å forhøre meg med datasupporten ved skolen og høre om det noen mulighet til å åpne opp de nødvendige portene, men jeg har ikke så store forhåpninger til at de vil imøtekomme dette, siden de skriver på sine sider at "online-spilling er et onde" (bare indirekte da) Håper på rask hjelp, ettersom guildet mitt skal starte MC på søndag, og jeg planlegger å vinne dkp-listen... Lenke til kommentar
czr Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det beste er vel strengt tatt å ta en prat med nettverksadmin på skolen og spørre om han ikke kan "være så snill og åpne disse portene, slik at du kan spille med dine venner i fra norge" osv.. Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Jo, men jeg tviler bare sterkt på at de vil imøtekomme det.. Skal stikke en tur nedom dataavdelingen nå i ettermiddag og høre, men ut fra hva de skriver på nettsidene sine, så virker det lite trolig at de vil være villige til åpne portene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå