ED209 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Får denne feilmeldingen når jeg skal spille BF2 SF. Har avinstallert spillet og patchen uten forandringer. Patchen lastet jeg ned fra EA sine hjemmesider til den nette sum av $29.99 så det er jo litt teit å tape penger fordi spillet ikke har lyst å fungere. Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg med dette. Edit: Får kun denne feilmeldingen på SF. Vanlige BF2 funker knirkefritt. Endret 13. januar 2006 av ED209 Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Får du denne på alle serverne (med SF) du prøver å joine. PS. Jeg ser du skriver "Har avinstallert spillet og patchen uten forandringer." Antar du mener ".. installert spillet..." Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Får du denne på alle serverne (med SF) du prøver å joine. PS. Jeg ser du skriver "Har avinstallert spillet og patchen uten forandringer." Antar du mener ".. installert spillet..." 5432188[/snapback] Får det spesiellt på clanforge.multiplay.co.uk sine servere (virker som om de har en del av SF serverne). Kun et mindretall av serverne på lista jeg har klart å komme inn på. Mener "reinstallert". Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 OK, jeg skal prøve om jeg får samme problemet når jeg kommer hjem. Har ikke spilt SF på en stund nå Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Fikk ikke noe problem med å logge meg på de serverne jeg har lavest ping på. Fant ingen clanforge-servere. Lenke til kommentar
DaniXh Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 For 2 uker siden installerte jeg SF og var jo klar som et egg til å teste det ut. Da fikk jeg den feilmld. Så prøvde jeg på vanlig BF2 der jeg OGSÅ fikk samme drittn. Har kjørt v1.12 lenge uten problemer. Forresten Patchen lastet jeg ned fra EA sine hjemmesider til den nette sum av $29.99 så det er jo litt teit å tape penger fordi spillet ikke har lyst å fungere. Jeg lastet ned patchen ganske gratis, hvorfor gidde å betale? Ingen registrering eller noe, bare tut og kjør. Uannsett, idag prøvde jeg igjenn på vanlig BF2 og til min store overaskelse funka d bra på et karkand map. Men så skulle jeg prøve meg på en Wake på TV2s server, da fikk jeg den samma beskjeden igjenn :/ "This server only allows players with unmodified content to join. Revert your version of Battlefield 2 to the current Official version to join" Lenke til kommentar
Migr Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Du bare instalerer den patchen på nytt , så funker det . Det var det jeg gjorde , leste på internett og der sa de eg skule gjøre det. Lenke til kommentar
DaniXh Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Underlig lett løsning Fett, takker Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Patchen lastet jeg ned fra EA sine hjemmesider til den nette sum av $29.99 så det er jo litt teit å tape penger fordi spillet ikke har lyst å fungere. 5432135[/snapback] Du betalte vel ikke for patchen? Den er gratis. Tenker det var SF du betalte for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå