Joachim_F Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Her er den offisielle demoen av det humoristiske eventyrspillet Ankh, som mange beskriver som en moderne versjon av Monkey Island. Les mer Lenke til kommentar
iselilja Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 spillet er laget med en opensource 3d engine kalt ogre Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja dette er noe jeg gleder meg til! Demoen var ikke veldig lang, men den viste meg akkurat hvoran spillet blir. Dette kan faktisk nesten slåsse litt mot de gamle Monkey Island spillene! Lenke til kommentar
blackops Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Dette må eg si var eit lovande konsept, som stor fan av gode gamle grim fandango er eg glad i point-and-click adventure i flotte eventyrverdener. At utviklerene tar seg friheter er bare positivt Må ellers gi ein til Gamer.no sin upload kapasitet, er ikkje mange sider som kan gi meg 6000kb/s nedlasting . (100Mbit linja får endelig jobbe littegranne) Lenke til kommentar
TheroNius Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Ditt svin blackops!! Gi meg linja di NÅ!! Dette var veldig bra, stemmene var litt rare, men humoren var jo på plass og man fikk den gode gamle Monky Island følelsen når gåtene ble løst!! Skal ha dette spillet!! Endret 16. januar 2006 av TheroNius Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Fant ikke ut hva jeg skal gjøre med armen fra statuen jeg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Noen som vet når eller om dette spillet kommer til Norge? Har letet etter dette lenge men finner ingen som selger det.. Koste meg med demoen.. Så må ha fullversjonen og. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Fant ikke ut hva jeg skal gjøre med armen fra statuen jeg 5447913[/snapback] Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Du skal vel ta på den litt tøy fra skjelettet, og putte den i krokodillens munn. Eller blander jeg fælt nå? Er lenge siden jeg har spilt demoen. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Nice, sjekker ut denne her. Laster ned med en stabil 300kb/s, så jeg har vel denne snart Lenke til kommentar
Lir Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Eg har spilt og gjennomført dt Og må sei at dt var et ganske morsomt spill, fine puzzels osv! Absolutt vert å testas visst du likte monkey island spillene Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Eg har spilt og gjennomført dt Og må sei at dt var et ganske morsomt spill, fine puzzels osv! Absolutt vert å testas visst du likte monkey island spillene Jeg liker sånne spill veldig godt og har utrolig lyst på dette spillet! Men jeg finner ingen som selger dette.. Kjøpte du det i utlandet? Lenke til kommentar
Lir Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Kjøøpte? "hva er dt?" Endret 20. september 2006 av Lir Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kjøøpte? "hva er dt?" 6902335[/snapback] Det er den lovlige og etisk riktige måten å skaffe seg noe på, kontra det å stjele kopibeskyttet materiale. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det er den lovlige og etisk riktige måten å skaffe seg noe på, kontra det å stjele kopibeskyttet materiale. Ja riktig det. Kunne aldri tenke meg å skaffe spill ulovlig.. Støtter spillutviklere som lager gode spill ved å kjøpe dem, sånn at de kan lage mer gode spill. På den måten blir alle glade! Gled gjerne litt ut av emnet her da vi skulle diskutere demoen... Beklager det.. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg synes dette var litt svakt. Irriterte meg grønn at fyren på båten begynte å snakke "street". (Pimp up my ride) Jeg håper fortsatt på et nytt Monkey Island! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg håper på et nytt Leisuresuit Larry og Monkey Island, å det siste Larry-spillet teller ikke. Lenke til kommentar
Lir Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Eg gir dt jo go reklame her da E kje dt go nok betaling? Endret 21. september 2006 av Lir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg