elling10 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har en Nokia 6600 med Chess abonnement. Faar mottatt MMS, men naar jeg aapner meldingen, finnes det ingen mulighet for aa videresende. Dette gjelder ikke naar jeg mottar vanlige bilder paa MMS, kun saakaldte MMS vitser med lyd og bilde. Lenke til kommentar
elling10 Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Snakket med nokia kundeservice nettopp. De skylder paa DRM (Digital Rights Management). Det er litt rart, siden det fungerer paa andre telefoner. Er det noen som har erfaringer med dette ? Lenke til kommentar
scoom Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 viss mms meldingen er kjøpt via ein nett-tjeneste f.eks. inpoc så vil eg tru det ligg ei form for kopibeskytting inni den, men viss meldingen er laget av ein privat-person med bilder, lyd, tekst osv.. så skulle den gå ann å sende vidare.. huske ikkje heilt korleis det fungerte, er lenge sia eg har brukt N6600 Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hey Det kan hjelpe med en oppgradering av sw,hadde det samme problem med en annen og da sw ble oppgradert så kunne jeg videresende.Jeg har denne sw:V 5.27.0 28.06.04 NHL-10 eller nyere Lenke til kommentar
elling10 Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Ok. Det hores grei ut. Men hvordan gjor jeg det ? Og hvor finner jeg oppdateringene ? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det må du gjøre på et serviceverksted og er den under 2 år så kan du ta det på reklamasjon(ta med kvittering hvis du har,mulig de forlanger det).Hvor bor du? Lenke til kommentar
elling10 Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg bor i Haugesund. Telefonen er over 2 aar gammel. Jeg har heller ingen kvittering, siden telefonen ble kjopt brukt paa qxl. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kan sende deg en mail over serviceverksteder i Haugesund som tar i mot Nokia.Siden den mer enn 2 år gammel så må du betale for en oppgradering Lenke til kommentar
elling10 Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Det er flott, tusen takk skal du ha :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå