Jezz Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg har et Asus P5WD2 Premium hovedkort som jeg er knall fornøyd med. I og med det er 2 PCI E porter og Overgangsbro for SLI regnet jeg med at det støttet dette. Etterhvert fant jeg ut at Intel sine sett ikke støttet SLI og at med "über" modda bioser og litt miksing å triksing så fungerer det. Noen som vet hvordan eller når SLI blir tilgjengelig på Intel kort ? Eventuellt om det finnes noen uoff modder som kan ordne dette ?? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Du får søke på crossfire så finner du nok noen kort Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Wass? Støtter ikke Intel SLi? Dette var nytt... Sjekker litt om det... Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Kanskje ikke rart at SLI ikke fungerer på det hovedkortet der når det ikke er SLI støtte på dette. brikkesettet må da være nForce 4 SLI Intel Edition Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ingen Intel-brikkesett har enda ikke fått offisiell støtte for SLi såvidt jeg vet. Fulgte det virkelig med en SLi-bro? Lenke til kommentar
Jezz Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Ja det var det som var så snålt. Skal poste noen sider om dette etterhvert derr det står at nemlig dette kortet støtter SLI. Men får det ikke til i utgangspunktet. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Merkelig. Her står det ingenting om at det skal støtte SLi, kun at det er mulig å sette inn to stk. PCIe grafikkort. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 den andre pci-e sloten er ikke til sli, les dette: Universal PCI-E Slot The Universal PCI Express technology offers utilization flexibility of the Southbridge PCI Express interface. It enables users to plug in an additional PCI Express graphics card to set up a dual graphics card platform on a single motherboard. ASUS’ own smart quick switch further detects how users installed their PCI Express devices, and intelligently reroutes the PCI Express lanes for optimized bandwidth allocation. Lenke til kommentar
Jezz Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Oki, takker for svarene. Ser det nå, da er det bare å handle nytt Hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå