Woia Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hei! Tidligere i dag satt jeg foran dataen da jeg bestemte meg for å laste ned episoder fra kongen av queens (torrent filer). Jeg valgte at de skulle bli lagret på min harddisk med kun "serier". Alt så fint ut helt til jeg så at torrent fila bare stod stille og ikke startet å laste ned. Da jeg prøvde å gå inn på H: (serier harddisken min). Het den plutselig bare "Local Disk (H:), og når jeg prøver å gå inn på den kommer det fram enten "H:\ is not accessible, The parameter is incorrect". Og andre ganger får jeg spørsmål om jeg vil formatere den nå.... Jeg har restartet, og prøvd masse annet, hva er galt!? Jeg har ikke backet den opp tidligere.. Jeg gjør alt for å ikke formatere, 250gb med nedlastet materiale vil jeg ikke tape Mvh "woia" Lenke til kommentar
Patz Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Prøv å boote med en bootdisk og se om du kan lese disken fra den. Prøv også å lese S.M.A.R.T. status på den. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 det har skjedd meg x antall ganger også.jeg har da mått ty til formattering og getdataback for ntfs etter jeg har formattert..det er ett helt supert program som henter frem alt du hadde der før formattering.anbefales på det varmeste..så hvis du må formattere så bruk getdataback. Lenke til kommentar
Woia Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Hei! Takk for tipsene! Getbackdata fant alle filene Men jeg trenger en serial for å få disse tilbake, jeg har vært innom x antall sider og finner ingen som virker. har du muligheten med å dele din med meg? takk Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det har han nok ikke om han ikke ønsker seg ferie fra forumet. Hvis filene dine er viktige har du nok råd til å kjøpe programmet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 For de som tar seg bryet å lese retningslinjene og som respekterer de nok til å følge de så forstår man godt hvorfor denne nå stenges. Les #8 takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg