SuperFly Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Hei Har hatt en opteron 175 i bestilling i lengre tid og ser nå at komplett har fjernet dem fra lista si. Og det ser jo ut som AMD har fasa dem ut. Så jeg er altså på jakt etter en bra dual core prosessor. Noen som vet hvilke som relativt sett klokker best. Har vannkjøling. Valgene slik jeg ser det står mellom: Athlon 64 X2 4800+ Toledo Athlon 64 X2 4600+ Manchester Athlon 64 X2 4400+ Toledo (MÅ kunne klokke VELDIG bra for å være reelt alternativ) En overklokket 4800+ vil vel yte best uansett. Men det jeg er ute etter er erfaringer i hvor mye de forskjellige prosessorene typisk lar seg klokke. Så jeg kan ta en avgjørelse på pris/ytelse. På forhånd takk Edit: Flott om noen har linker. Endret 13. januar 2006 av SuperFly Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 AMD har ikke fasa prosessorene ut. Det er bare etterspørselen som er langt større enn produksjonen. Jeg vet at databutikken.com har fått inn noen partier med noen av modellene i serien til tider, er du heldig så får du tak i en du også. Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Det var jo forsåvidt gode nyheter. Men hadde dem som sagt i bestilling hos komplett og de har fjerna dem fra sine sider. Så jeg kan nok se langt etter dem og vil nok uansett være langt nede i køen på andre webshoper og må si jeg er ganske lei av å vente. Solgte min 4000+ og sitter nå på en kip 3800+ som jeg låner. Har du noen erfaringer med x2 serien? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg har ikke prøvd x2-serien selv, men jeg vurdérer å skaffe en selv. Lenke til kommentar
AMosand Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 jeg har X2 4800+ og den er et GODT valg her ja! stock kjøler er faktisk ikke så ille.... men kan vel kanskje anbefale at du kjøper en i tillegg!! som for eks: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302755 (<-- denne har jeg og er kjempefornøyd) eller: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316558 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå