Gå til innhold

Erfaringer med Thinkpad R50e? Og generelle tilps

Emmers

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på jakt etter en laptop i 6-7000 kronersklassen og lurer på

om jeg skal slå til på dette tilbudet fra komplett:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316387&cks=PRL

Problemet er bare at selvom hardware har gitt denne veldig gode testresultater, gir forbruker.no maskinen slakt.

Noen som har erfaringer med denne maskinen?

Ellers lurer jeg på hvor stor forskjell en maskin på 6000 er i forhold til en til 8000?

Er det så stor forskjell at jeg burde låne penger for å kjøpe en maskin i 8000-klassen når jeg først skal kjøpe en maskin.

Maskinen vil hovedsaklig bli brukt til surfing, tekstbehandling, musikk, film, bilder o.l.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg er på jakt etter en laptop i 6-7000 kronersklassen og lurer på

om jeg skal slå til på dette tilbudet fra komplett:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316387&cks=PRL

Problemet er bare at selvom hardware har gitt denne veldig gode testresultater, gir forbruker.no maskinen slakt.

Noen som har erfaringer med denne maskinen?

Ellers lurer jeg på hvor stor forskjell en maskin på 6000 er i forhold til en til 8000?

Er det så stor forskjell at jeg burde låne penger for å kjøpe en maskin i 8000-klassen når jeg først skal kjøpe en maskin.

Maskinen vil hovedsaklig bli brukt til surfing, tekstbehandling, musikk, film, bilder o.l.

5431773[/snapback]

Har ikke denne Thinkpaden selv, men leste testen på forbruker.no, og er det noe som fortjener slakt så er det vel nettopp denne testen. Makan til lettvint journalistikk skal man lete lenge etter! Uten å ha lest hardware.no sin test så vil jeg tro at denne er mer pålitelig. På generell basis, etter å ha vært gjennom noen Thinkpader opp gjennom årene, så kan jeg si at disse maskinene er meget meget gode. Robuste, pålitelige og gjennomtenkte på de fleste områder.

EDIT: Ville forøvrig gått for en modell med 512 Mb minne, ellers blir det utrolig seigt, selv til de forholdsvis enkle arbeidsoppgaver du har tenkt å bruke den til.

Endret av Jungel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...