danilovic Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Noen som kan lære meg noen avanserte smileys? Jeg er en stor smiley-fan :wink: :smile: :razz: Jeg kan bare de... Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Ingen stor fan av smileys, men gjør ikke noe om andre bruker dem. Her er link til hvilke smileys du kan bruke på dette forumet. http://forum.hardware.no/faq_norwegian.php#smilies Det er god del av dem der ja. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2001 Telcontar stiller opp ja :smile: Lenke til kommentar
jonia Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Tester noen tegn her jeg, så skal vi se om de virker.... :smile: :sad: :-| :-0 :wink: Lenke til kommentar
jonia Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Tester noen til..har lært meg flere nå! :razz: :oops: :?: Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Tester litt jeg og :J :sad: 8J Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Var visst små bokstaver ja :oops: Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Vi har et eget test-forum under "off topic" der dere kan leke dere med dette. Vennligst ikke gjør det her på "Alt om data". MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå