Sensurert Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Tviler på at det der faktisk er sant, isåfall sliter du psykisk Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Tviler på at det der faktisk er sant, isåfall sliter du psykisk 5438262[/snapback] Alle tenker veil CTRL+F når en skal finde noe! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Tviler på at det der faktisk er sant, isåfall sliter du psykisk 5438262[/snapback] Alle tenker veil CTRL+F når en skal finde noe! 5438340[/snapback] ALLE, ja. ... nei. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Tviler på at det der faktisk er sant, isåfall sliter du psykisk 5438262[/snapback] Nei det er klart.. jeg har behov for å lyve slik at alle bøyer seg i støvet for meg.. "OOO store Håvard, du er så tøff, du tenker hurtigtaster i hverdagen" Og nei, psyken min er helt på topp! Det er jo ikke slik at jeg går rundt å tenker det hele tida.. men har skjedd et par ganger at jeg ønsket "CTRL-Z" var en realitet, også i det virkelige liv. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 du vet når du mister en tallerken eller noe sånt.. så lukker du øynene og tenker faen.. vel ikke bare nok med at jeg tenker faen, jeg tenker også "apple+z apple+z APPLE+Z!" ja... jeg jobber mye med mac Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Her om dagen satte jeg meg i "mamma sin stol". Så kom hun og ba meg om å flytte meg, og da tenkte jeg først: "Ånei, hun trykka ALT-TAB" Og senere på dagen krangle jeg med søstra mi og tenkte: "ALT-TAB-DEL --> Søster.exe Avslutt oppgave" Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 jeg har 2 spesielle som jeg tenker på i hverdagen.. det er som sagt noen ganger. CTRL+F.... og F5.. (save game) kunne trenge F5 noen ganger hehe Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Når jeg må skrive ting fra bøker ønsker jeg meg ctrl-c og ctrl-v funksjonen..Når jeg ser ting jeg liker ønsker jeg å bruke alt-prt sc men akk.... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 CTRL+ALT+DELETE. Avslutt oppgave: Life.exe 5431778[/snapback] eeemmmooo 5431805[/snapback] Emo med 2 M'er? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Emo med 2 M'er? 5440033[/snapback] Idiot med en O. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 BODY.HEAD.MEMORY.CLEAR(); BODY.HEAD.BRAIN.SHOTDOWN(); WHILE (TRUE) { BODY.PERFORMACTION(NOTHING); } God natt............... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Må innrømme at det i enkelte situasjoner hadde vært gull å kunne loade siste hurtigsave... men kan ikke si at jeg leiter etter noen knapper nei Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Når jeg satt i en samtale med brukeren "Agressive" på msn i stad, trykket jeg F5 for å sjekke om han hadde skrevet noe nytt. (Fordi han hadde ikke skrevet noe på lenge) Litt SO4 avhengig? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) En gang for lenge siden skulle jeg finne noe på rommet mitt. Så tenkte jeg bare plutselig automatisk å søke etter det som man søker etter ord i notisblokk :!: :!: Men så tenkte jeg at det var ikke PCen jeg var på der hehe. Tenk hvor enkelt alt ville vært. Endret 18. januar 2006 av Overdox Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg tenker ikke hurtigtaster nei. Men på lange kjedelige forelesninger savner jeg ofte en måte å spole, og når det endelig blir sagt noe interessant jeg har lyst til å notere har det hendt et par ganger det første jeg gjør er å sprike ut lillefingrene og fort trekke de langs bordflata slik jeg gjør på tastaturet for å finne CTRL-SHIFT-CAPS og CTRL-SHIFT-ENTER når jeg skal begynne å skrive... for så å plukke opp blyanten. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 vil bare si at dere som tenker hotkeys i det dagelige liv, bør ta kontakt med personer som tar betalt for det. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hehe, morsomt at du nevner dette. Har sittet med skolepapirer, og lurt på hvorfor det ikke finnes en høvelig "Ctrl+f" funksjon når jeg leter etter bestemte ord og uttrykk på papirene Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Det eneste må være at jeg leter etter ALT+PILHØYRE (10 sek. framover i VLC) når det kommer noe kjedelig i et program. Jeg har hatt endel slike tvangstanker før, husker at jeg sjekka hvert eneste ord jeg så skrevet et sted om det besto av et partall eller oddetall med bokstaver, drømmen var en setning med ord som kun besto av partall Så har jeg selvfølgelig spotta ut steder på vegger hvor det kunne ha vært lurt å kasta en flash:P Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hver gang jeg ser mye rot tenker jeg Win+D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå