Gå til innhold

Feil På X-Box 360?

Rage_Hunter

Anbefalte innlegg

Fikk X360 Prem for noen dager siden og merker at f.eks. PD:Zero hakker litt i begynnelsen og lyden kan stoppe opp noen ganger, ikke lenge, men lenge nok til å bli lagt merke til.

Også når jeg ser på DVD så har bildet en tendens til å henge seg i et lite øyeblikk, også nok til å bli lagt merke til. Irriterende! Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Kjører via component til Prosjektor og har ikke merket noe galt med gammel xbox :(

Hjelp

Endret av Rage_Hunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det med PDZ er et commen problem.. (Glemte det norske utrykket)

Har du den stående eller liggende?

5431554[/snapback]

Liggende for øyeblikket, tenkte jeg skulle prøve å ha den stående i dag. Hørte rykter om at leseren er for nær DVDen i utgangspunktet og er en fabrikasjonsfeil fra MS sin side. Er dette sant?

Lenke til kommentar
Da har de hvertfal gjort en ubrukelig dum feil.

Vet ikke hvordan det er med x360, men hvis du har ps2 stående kan linsa skrape inntil dvd plata, hvis ikke du de "standsa" da..

5431608[/snapback]

Xbxo 360 er laget for å kunne sette på langs. Dersom du skal bruke den som en fotball må du regne med litt riper...

Lenke til kommentar
Da har de hvertfal gjort en ubrukelig dum feil.

Vet ikke hvordan det er med x360, men hvis du har ps2 stående kan linsa skrape inntil dvd plata, hvis ikke du de "standsa" da..

5431608[/snapback]

Xbxo 360 er laget for å kunne sette på langs. Dersom du skal bruke den som en fotball må du regne med litt riper...

5431617[/snapback]

handler ikke om å bruke 360's som en fotball, men om man kan ha den | (stående) eller --- (liggende)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...