bas Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Dette er et spill jeg ser fram til.Forholdsvis nye bilder HER. Edit:Selve bildene påstås å være ganske gamle av enkelte, selv om det er første gang jeg ser de. Endret 13. januar 2006 av bas Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Dette er et spill jeg ser fram til.Forholdsvis nye bilder HER. 5431455[/snapback] Gleder meg noge sinnsykt til dette kommer ut håper ryktene om en demo denne måneden er sanne! Enoormt potensiale i GoW. Folk har til og med kalt det "potentially a new Halo". Vet ikke hvor nye de bildene er dato-messig, men de er nye for meg. Bra funn, det der . Endret 13. januar 2006 av GaboonViper Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Mener da å ha sett mye bedre bilder av GOW før... Synest en del tekstyrer ser rimelig flate ut. Som på fingrene (klørne) til det monsteret. Ja, og gresset på det ene bilde. Det er jo bare malt flatt på? Men dette er annerledes på andre Screens så det er vel fikset på? Dessuten er jeg litt skuffet over hvor utydelig man ser ting i horisonten. Som den åsen.. Ble skuffet over COD 2 også på det området. Men det er sikkert bare jeg som er kravstor. Problemet kommer når grafikken er så bra som den er nå så mister man litt følelsen av å vase rundt i en realistisk og troverdig verden når alt bare er disig og har pop-ups heletiden i horisonten. Dessuten ser mange av disse bildene nesten ut som malerier. Altså mistenker jeg at flere av de bildene er prerender. Jaja, men det er meg. Hava har vel jeg egentlig å si? Hakke peiling på slikt egentlig! Endret 13. januar 2006 av AltTrombone Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) mange av bildene (de 3 øverste) er artwork ser jo bra ut, men blir nok ikke det peneste spillet i år. virker som om de mangler litt aa, men det fikser de vel. edit: post 777 lucky me Endret 13. januar 2006 av mushi Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ikke faen om jeg kommer til å spille igjennom det der! Er lettskremt når det gjelder å spille grøsspill. Men så er dette 3. person, så kanskje det går ok alikavel. Uansett et spill jeg gleder med til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå