mcgroven Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Der er mange av dere som ”klør” etter Mafia 2. Det kan hende at Don Vito Corleone og hans hyggelige familie demper litt av denne kløen. Lenke til kommentar
nord Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Herlig nyhet! nådde spillet forventningene? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ser det står (Multi) i trådtittel, vil det si det har multiplayer ? :O Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 "Multi" betyr at spillet kommer på mer enn to plattformer. I Gudfarens tilfelle er det PC, Xbox, Xbox 360, PS2 og PSP som er aktuelle. Vi kunne skrevet "(Multiplattform)", "(Xbox/PC/PS2/PSP/Xbox 360)" eller "(Flere enn to plattformer)", men vi syns det blir litt langt. Lenke til kommentar
Son of Sengir Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg er litt nysgjerrig på om dette spillet er slik Gudfaren-Gudfar Francis Ford Coppola påstår at det er; Ett epos i blod og vold som gjør narr av filmene hans. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ah, gleder meg. Mafia er fremdeles det beste spillet av den sorten, er spent å se på om Gudfaren klarer å utfordre stemningen og elegansen som Mafia brakte oss. Ser også frem til Mafia 2, når det en tid måtte komme. Ganske enkelt fordi slike mafia spill er morsomme. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Snart kommer jo Scarface også Lenke til kommentar
iselilja Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 grafikken ser ikke veldig imponerende ut, mafia ser faktisk like bra ut grafikkmessig, håper dette er ps2 versjonen og at pc versjonen er STERKT forbedret grafisk Lenke til kommentar
Xeno Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Kommer det et Mafia 2 også? Det er i hvertfall svært etterlengta hos meg, bedre spill enn Mafia skal man lete lenge etter... Jeg har store forhåpninger til Gudfaren, men er redd for at det kommer til å bli skuffende for de store Gudfaren-tilhengerne. Og når det gjelder Scarface kan jeg neppe tro at spillet ender som filmen... Lenke til kommentar
espinos Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Kommer det et Mafia 2 også? Det er i hvertfall svært etterlengta hos meg, bedre spill enn Mafia skal man lete lenge etter... Jeg har store forhåpninger til Gudfaren, men er redd for at det kommer til å bli skuffende for de store Gudfaren-tilhengerne. Og når det gjelder Scarface kan jeg neppe tro at spillet ender som filmen... 5433192[/snapback] Det er dessverre ikke bestemt ennå. men det er mye om og men. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 si meg, posta dere ikke akkurat samm sniktitt i midten av januar? noe de foregående postene burde bevise... Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Sniktitten ble opprinnelig publisert 13. januar. Men etter ønske fra EA fjernet vi sniktitten fra våre nettsider. Nå har vi fått tillatelse til å publisere den igjen. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 aha, det forklarer jo saken. men merkelig at EA "ønsket" det da. noen spesiell grunn? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 De er ett skruppeløst selskap! Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Det er helt normalt med sperrefrister på anmeldelser og sniktitter på spill, hvis vi får tilgang på ferdig/uferdig versjon på et tidlig stadie. Det gjelder ikke bare EA, men denne gangen glemte de å fortelle oss om det før opprinnelig publisering. Det kan være flere grunner til slikt, f.eks. hvis andre medier har eksklusivitetsavtaler på den første anmeldelsen/sniktitten, eller fordi de ønsker å samkjøre markedsføringen. Men la oss nå fokusere på spillet, ok? :-) Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Gleder meg til dette kommer og demper tørsten min etter Mafia Siden dere har da spilt det, lever det opp når det gjelder oppdragsdesign, kontrollere og generelt animasjon? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Gleder meg til det kommer, er ikke det, men er redd selskapet som står bak det kommer til å klare å gjøre dette til et sirkus etter vært. Scenario: Gudfaren selger bra, EA tjener fett. Liker det. Lager oppfølger til Gudfaren, med et temmelig lamet navn og meget tynn story. Selger i bøtter. EA digger det. 4 år frem i tid --> EA lanserer Gudfaren XXV, samme story som i Gudfaren 1, men en liten tweak på slutten. Selger i bøtter og spann. Har sett den trenden med EA før (*host* Lord of the rings *host*) og er desverre redd det er noe de kan finne på å gjøre. Krysser fingrene at dette blir et bra spill, og kommer det en oppfølger så stopper det der. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Gleder meg til dette kommer og demper tørsten min etter Mafia Siden dere har da spilt det, lever det opp når det gjelder oppdragsdesign, kontrollere og generelt animasjon? 5571167[/snapback] Vel, jeg har forsøkt å beskrive spillets kriker og kroker best mulig i sniktitten. Men kan svare litt mer spesifikt her. Oppdragene er delt opp i historieoppdrag, sideoppdrag og småoppdrag...sånn roughly. Flere er ganske innovative og passer fint inn i "Mafia-sjangeren", mens andre er av det mer ordinære slaget. Kontrollene er også ganske spreke, spesielt i kampsituasjoner. Bruken av de analoge spakene når du skal slåss er uvant, men det sitter etter en stund. Slik sett minner faktisk Gudfaren litt om Fight Night Round 3. Det grafiske skal jeg ikke kommentere så mye, siden det helt tydelig var en uferdig versjon jeg testet. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Gudfaren og Scarfece, dette er et skikeligt mafia år dette. Håper det gir Mafia atmosfæren slik Mafia gjorde for en del år tilbake. Dette skal nok has til PC, fyre opp innstillingene på max. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 lover bra ja, tror nok jeg må skaffe meg dette. likte mafia godt da jeg endelig fikk rota meg til å teste det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg