SaReX Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Husker når jeg var liten å spilte Nintedo, det var tider . Dette er noen av mine favoritter. HVEM ER DINE? * Megaman 2 (Utrolig fet musikk) * Track & Field 2 ( trykke.trykke.trykke) * Rive City (Kjempe gøy) * International Superstar Soccer? (De samme som har lagd Rive City) * Ninja Gaiden Triology * Duck Hunt (Hvordan i piip, virker den pistolen ) * Super Mario 1, 2 & 3 (Etter min mening er 2 & 3 best) * Castlevania * Kirby's Adventure * Mike Tyson's Punchout (Genialt! ) * Teenage Mutant Ninja Turtles (Gøy å kjøre den bilen) * Top Gun (Vanskelig å lande ) * Skate Or Die 2 * North and South * Exit Bike (Tok ikke med Zelda, siden jeg syns det ikke var bra før på SNES) Dette var spill jeg spilte kjempe mye, det var tider Men dere, husker dere måtte at man måtte *blåse inni kassetten og inni maskinen noen ganger. For å få den til å funke? :!: Endret 13. januar 2006 av Sap15 Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Mine favoritter var vel: Super mario serien Top Gun Megaman 4 En eller annen mann som gikk på gata.. husker faen ikke Ennda ett flyspill og ett fotballspill. Edit: Lurer på om jeg skal se om det fortsatt er mulig å få fyrt opp min gamle NES savner å "Blåse i kassetten" Endret 13. januar 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Hehe. huske det veldig godt.. Trekke pusten dypt inn, og blåse som gæren i kasseten og maskinen! :!: Kanskje litt uhygenisk etter mange måneder med blåsing Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hehe. huske det veldig godt.. Trekke pusten dypt inn, og blåse som gæren i kasseten og maskinen! :!: Kanskje litt uhygenisk etter mange måneder med blåsing 5431439[/snapback] nesj da.. sikkert bare sunt Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 North and South Ingen som nevner det? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 og det motorcross spillet du kan lage egne baner på. var artig det og Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Super Mario serien, Chip & Dale serien og ett spill som heter Bigfoot, det siste har jeg prøvd å finne så jeg kan spille på emulator men har ikke funnet en som virker enda Er det "Excite Bike" du tenker på mushi? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Super Mario 1 og 3, Nintendo World Cup, Bucky O'Hare ( ) og Megaman 5 som jeg runnet for første gang for ikke så lenge siden (emulert ) Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 hehe glemte North And South og Exitbike.. klassikere Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Exitbike jah! hadde jeg helt glemt Det var jo bare konge Lenke til kommentar
Son of Sengir Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det utvilsomt beste Nes spillet noensinne i følge meg er Mega Man 2. Utrolig fet musikk, utrolig fett gameplay og faktisk ikke så lett å runne på den legendariske timen som man skulle tro. Det er vel en japansk fyr (som er kliin sprø!) som har klart det, finnes en video av det på nettet ett eller annet sted. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Super Mario serien, Chip & Dale serien og ett spill som heter Bigfoot, det siste har jeg prøvd å finne så jeg kan spille på emulator men har ikke funnet en som virker enda Er det "Excite Bike" du tenker på mushi? 5431633[/snapback] jah! hadde det mye morro med det husker jeg Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Hele Bomberman serien, dritbra med multiplayer Endret 15. januar 2006 av Johnx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå