leifeinar Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 den strømforsyningen er seriøs overkill, det sies også at den har ei ganske hissig 8 cm vifte som bråker en del mere en den på tolv men den er meget god Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Det står at det er en 120mm vifte og at den ligger på 18 Db. Er det så at den bråker mer? Tok den mest p.g.a. det med støynivå og pris, samt man kan ta av de kablene man ikke bruker. Er enig med deg om overkill dog. Får ta en ny runde for å se hva jeg kan bruke, noen forslag? Fint om utgangspunktet nå er på Netshop da alt ble satt sammen der. Edit: Forslag til strømforsyning Endret 15. januar 2006 av SweetD Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 leste det i en tråd at den bråkte mye mere enn det som var spesifisert. bilde av 8 cm viften her nå skal det være sagt at du meget sansynelig kan koble ut den vifta siden du blir og belaste den så lite, og derfor trenger mindre kjøling. skjønner godt at du vil ha avtagbare kabler her er mist fra netshop som er MEGET stille men har sett noen andre og mindre psuer med avtagbare kabler. skal lete litt rundt Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 fant ingenting men vurder den mist psuen, hvis ikke kabelrot er det værste. den er ferdig modifisert ved at de har lagt inn ei stille vifte. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg gjør det, bytter psu over til den, virker uansett som ett bedre valg. Da lar jeg tråden henge litt til før jeg kjøper delene.... Kom gjerne med flere innspill hvis det skulle være mer å rette på. -SD- Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 hvis det er ei stund til du skal handle så kommer MIST psu med avtagbare kabler 7 februar.... LINK HER Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Hehe, tror du er gal mann, sitter jo en 37 tommer hjemme i stua som bare venter på å bli brukt til annet enn TV2....Nei bestillingen blir nok tatt i kveld..... -SD- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå