LarZen Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ja det skal vist være muligheter at en engang kan kjøre XP eller Vista på en Mac. Jeg hadde skiftet til Mac på et blunk om dette kommer til å skje ivertfall. Hva er mere deilig å se på en en Mac? Vel hadde noen andre skiftet til Mac om det ble mulig å kjøre 2 oppereativ system på den? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Du synes ikke halve poenget med å kjøpe Mac forsvinner om du skal kjøre XP på den? Det er forresten fullt mulig å kjøre flere OS på en PC. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 ikke jeg. liker ikke mac. har jobbet et år med det, men foretrekker pc. uansett for spille gale som meg så får du vel ikke akkurat de nyeste og beste skjermkorta til mac? (og amd er hakket bedre i spill). men mac har jo fint design da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Vel jeg vet ikke helt hvor kraftige disse Mac maskinene er jeg. Jeg kunne tenkt meg en av dem 20" skjermene med innebygd maskin i. Dem er berre lekkre! Hadde vært kjekt å kunne boote opp Windows for di spillene en ikke kan kjøre på Mac. Men det skal faktisk bli enklere å konvertere Pc spill over til Mac når det blir Intel cpu i Mac frammover. Kanskje det tar seg oppover for Mac spillere etterhvert. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det er ikkje mykje snakk om spel i denne tråden. Mac-kategorien er ein meir passande plass for tråden. *Flyttes*. Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Just for kicks, I tried to boot from a Windows XP installer CD. No dice. I then tried booting from a Vista installer DVD (Build 5270). Again, no dice. When holding down the Option key, the only icon that appeared was for the iMac's internal hard drive. Holding down the D key to try to force booting off of the optical drive failed as well. With the Vista DVD, the optical drive churned a bit and the iMac hesitated as though it were contemplating whether it wanted to boot the foreign OS. Soon afterwards, the familiar gray Apple logo appeared on screen and Mac OS X finished booting. Endret 17. januar 2006 av olear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå