vitamin2 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Leste at Michael J Fox har sagt ja til å delta i enda en film. Noe som vet mer ? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Link til artikkel Høres snålt ut... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Vil ikke ha fler.. vedder de ødelegger hele konseptet nå Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hørte det var noe snakk om det samme for en del år tilbake.. Men det ble aldri noe av. Det holder med de 3 som er nå Michael J Fox kan godt fortsette å lage filmer (hvis han blir frisk igjen), men ikke flere "Back to the feature" filmer... Det ødelegger litt av sjarmen. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Michael J. Fox er vel ganske hardt rammet av Parkingson for tiden? Han har hatt Parkinson i 15 år... Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Michael J. Fox er vel ganske hardt rammet av Parkingson for tiden? Han har hatt Parkinson i 15 år... 5440022[/snapback] Det var det som stoppet filmkarrieren hans på begynnelsen av 90 tallet hvis jeg ikke husker feil. Har vel vært veldig stille fra de kantene i mange år ja. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Han er vel mer bak kamera nå såvidt jeg vet. Digger Back to the future-filmene. Gir meg en sånn god mimre-følelse Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Han er vel mer bak kamera nå såvidt jeg vet. Digger Back to the future-filmene. Gir meg en sånn god mimre-følelse 5440084[/snapback] Enig! Mimrer fra barndommen Da jeg satt oppe i pysj og så på de filmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå