elicon Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg har et Canon Poweshot S50 kjøpt i august 2003. Merker jo at det er et tregere kamera mht. autofokus og utløser enn nyere ixusmodeller. Men i det siste synes jeg det har blitt veeeldig tregt, og lurer på om jeg kanskje bør kjøpe nytt batteri?? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det kan høres ut som batteriet er blitt dårligere ja, og et ekstra batteri er jo alle tiders uansett. Har selv kjøpt batteri fra sterlingtek.com. Hold deg under 200kr, så har du batteriet i posten innen en ukes tid Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Pleier ikke å være batteriet i slike tilfeller da lithium batterier enten har full spenning eller null spenning, men det skader ikke å prøve og dermed ha et ekstra batteri i reserve. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 http://www.bronze-battery.com Har handlet 2 stk batterier her en gang. Uorginale, men det tørr jeg når det er snakk om et såpass gammelt kamera. (For min del, S45) Kameraet ble nesten som nytt igjen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå