GoldlaXiE Skrevet 13. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2006 Skal arrangere et LAN med en del venner.. Lokalet vi skal ha lanet i har ikke Internett, og vi blir muligens cirka 10stk. Er det på noen måte dette lanet kan bli artig med tanke på at vi ikke har internett? Hvilke spill kan være aktuelle, som alle lett kan få tak i? Send meg en pm, eller svar her! Kom gjerne med andre tips, da dette er vårt første LAN. mvh Ole M. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2006 LAN uten internett er ofte det beste, ellers blir det ofte til at mange sitter å surfer, istede for å bli med å spille. Spill som vi spiller på våre LAN: - UT2004 - CS - BF2 - Warcraft 3 - Tron 2 lightcycles ^^ Sikkert noen fler som jeg ikke kommer på... Lykke til Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2006 LAN uten internett er ofte det beste, ellers blir det ofte til at mange sitter å surfer, istede for å bli med å spille. Spill som vi spiller på våre LAN: - UT2004 - CS - BF2 - Warcraft 3 - Tron 2 lightcycles ^^ Sikkert noen fler som jeg ikke kommer på... Lykke til 5431025[/snapback] Takk for svar! Da blir vell egentlig det største problemet at alle må ha det samme spillet Må vell gå ann å finne en lan versjon av CS en eller anna plass Lenke til kommentar
futti Skrevet 13. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2006 Takk for svar! Da blir vell egentlig det største problemet at alle må ha det samme spillet Må vell gå ann å finne en lan versjon av CS en eller anna plass 5431064[/snapback] No steam versjonen funger fint http://cs.rin.ru/download-cs16-non-steam-eng.html Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 13. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2006 Skal arrangere et LAN med en del venner.. Lokalet vi skal ha lanet i har ikke Internett, og vi blir muligens cirka 10stk. Er det på noen måte dette lanet kan bli artig med tanke på at vi ikke har internett? Hvilke spill kan være aktuelle, som alle lett kan få tak i? Send meg en pm, eller svar her! Kom gjerne med andre tips, da dette er vårt første LAN. mvh Ole M. 5430968[/snapback] Spill: Cs:s og Bf2 Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Takk for svar! Da blir vell egentlig det største problemet at alle må ha det samme spillet Må vell gå ann å finne en lan versjon av CS en eller anna plass 5431064[/snapback] No steam versjonen funger fint http://cs.rin.ru/download-cs16-non-steam-eng.html 5431095[/snapback] Takk skal du ha Kommer nok til å spille CS:S også, finnes det en no-steam versjon av dette? Endret 13. januar 2006 av Gullegutt Lenke til kommentar
futti Skrevet 13. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2006 Ikke som jeg vet om... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2006 Er det et spill som er fetest på LAN så er det "Flatout" Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2006 Kommer nok til å spille CS:S også, finnes det en no-steam versjon av dette? det finnes, men veit ikke hvor.. og det er ikke oppgradert da. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Det jeg har best erfaringer med på lan er Warcraft III, det er omtrent det eneste som kan få noen vekk fra WoW. Og når man først starter en runde varer det vanligvis i 1-2 timer... Og med litt CS, BF, Q3 immellom så er det fort mye av lanet gått... Eneste problemet som kan oppstå er når man er så mange som 10 mennesker, så er det nesten ikke til å unngå at noen dør før andre... Og da kan det bli litt masing fra de som er ute(men de kan jo bare spille CS imens?). Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Takk for svar! Da blir vell egentlig det største problemet at alle må ha det samme spillet Må vell gå ann å finne en lan versjon av CS en eller anna plass 5431064[/snapback] No steam versjonen funger fint http://cs.rin.ru/download-cs16-non-steam-eng.html 5431095[/snapback] Link broken? Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Kjøp dere WoW, det liker ALLE..... Lenke til kommentar
quakie Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Kjøp dere WoW, det liker ALLE..... 5457028[/snapback] Men det er vel ikke noe spesilt godt LAN spill.. Det kan man jo spille hjemme uansett Dessuten hadde de ikke nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå