abene Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Slutt på WMP for Mac Microsoft har bestemt seg for å ikke utviklere flere versjoner av Windows Media Player for Mac. De skal også droppe kundestøtte for Mac-brukere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Nå som Microsoft går ut å garanterer med at de vil fortsette å lage Office Mac i minst 5 år, synes jeg det er dårlig gjort og ikke utvikle WMP for mac mer. Dette er bare nok et skritt for å få enda flere kunder (for de har jo så få fra før av, 97% eller noe sånt). Endret 13. januar 2006 av 100smiles Lenke til kommentar
dabear Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Positivt, skulle ønske microsoft kutta ut alle sine produkter for mac. DRM beskyttelse ser jeg ikke på som noe problem. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Selvsagt gjør M$ dette, nå som Mac OS X blir en farlig konkurrent til Windows. Lenke til kommentar
mads Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 hva skal man med det? bruk vlc og quicktime, duger helt toppers på mac det Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Om jeg hadde hatt Mac, så ville jeg aldri lagt inn WMP. Jeg var ikke en gang klar over at det eksistérte. Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Skulle bare mangle at MS Kutta WMP på mac ja. Skjønner ikke det helt jeg. Hva er poenget med å utvikle et MS program for Mac da? Er jo helt på jordet. Finnes masse andre fine alternativer til WMP for Mac. VLC f. eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå