Gå til innhold

Asus v7700 pro @ 16 farger , 800x600 - helt død?

oceana

Anbefalte innlegg

okay, here we go:

tok ut mitt Asus V7700 GF2 GTS Pro kort her om dagen for å rengjøre blue orb vifta som jeg har på det....Var såklart smekk full av støv, så jeg tok likegodt av hele dritten og blåste den god og rein igjen, før jeg la på et helt nytt lag med Arctic Silver 2, og satt vifta på plass igjen....Så starter jeg pc'n...Og får ikke bilde...Så restarter jeg et X antall ganger, og da jeg starter skjermen først kommer bildet. Så har jeg plutselig bare 16 farger.

"okay." tenker jeg og prøver å innstallere driver'ne på nytt....Da finner plutselig ikke innstallasjonsprogrammet Asus kortet...Prøver å avinnstallere kortet, legge det til i hardware profiler på nytt, men etter en rekke ganger gav jeg opp....

fatter ikke hva som kan ha skjedd, er liksom som om maskina kjører software2k og skjermkortet er helt skutt..Men jeg får jo fortsatt bilde, kabelen til skjermen går jo inn i kortet og inn på hk via AGP porten....

hjelp meg, klarer snart ikke mer uten pc'n....(gjør endel mer lekser enn ellers da :smile: )

mvh

Oceana

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, jeg tok jo ut kontakten til pc'n (så klart) og ventet litt, samt tok i kabinettet for å lede vekk statisk elektrisitet...

Uansett, har jo tatt det ut og inn flere ganger, burde ikke være noe dramatikk det.

Burde legge til at jeg prøvde meg på noen oppdateringer av driver'n noen ganger til men det ble bare tull...Nå får jeg bluescreen når jeg kommer inn i boot prosessen.. ********STOP******** - også står det noe om at den ikke kunne laste driver'n til skjermkortet elns tror jeg...

- meget stygg sak det her.

kortet er ikke 1 år gammel enda, så jeg kan kanskje ta det på garantien? Orginal kjøler'n er skifta da, kan det være et problem?

kjøpt hos komplett btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...