Gå til innhold

Spørsmål ang. sprengning av artilleri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

artelleri trenger vanligvis 2 pakker med c4 for å sprenges. De andre var sikkert skadet fra før. (tips: hvis artelleriene ligger nærme hverandre holder det kanskje å kaste 2-3 c4 i mellom dem)

 

team vehicle damage kan kanskje være at noen kjørte på din anti-tank mine, eller en bug.

Lenke til kommentar
artelleri trenger vanligvis 2 pakker med c4 for å sprenges. De andre var sikkert skadet fra før. (tips: hvis artelleriene ligger nærme hverandre holder det kanskje å kaste 2-3 c4 i mellom dem)

 

team vehicle damage kan kanskje være at noen kjørte på din anti-tank mine, eller en bug.

5430718[/snapback]

 

Den var ikke skadet fra før, jeg har ikke lagt ut miner eller c4 andre plasser og det var ingen teamates whatsoever i nærheten der.

 

Men det har skjedd før med akkurat den kanonen, ikke de andre.

 

edit: er klar over at man trenger to på de fleste faste målene, men plantet bare en da det ikke var relevant :)

Endret av Xander^
Lenke til kommentar

Det er visstnok en bug med artilleriet på Wake Island. Det er slik at China aldri får tilbake artilleriet sitt når USMC har tatt flystripa, selv om China senere skulle klare å ta tilbake basen. Så når du som USMC sprenger artilleriet i slike situasjoner, sprenger du USMC sitt artilleri.

Endret av _MrMilo_
Lenke til kommentar
Det er visstnok en bug med artilleriet på Wake Island. Det er slik at China aldri får tilbake artilleriet sitt når USMC har tatt flystripa, selv om China senere skulle klare å ta tilbake basen. Så når du som USMC sprenger artilleriet i slike situasjoner, sprenger du USMC sitt artilleri.

5432214[/snapback]

 

 

Da snakker vi om kun den ene kanonen, ikke sant?

Lenke til kommentar
Jeg har kun lest om det og ikke opplevd dette selv, men mener at det gjelder alle kanonene. Hadde USMC flystripa når du sprengte de to andre kanonene?

5432307[/snapback]

 

Jepp..

 

Men når China har flystripen og jeg sniker meg ned på stranden, kan jeg fyre av alle kanonene uten å få team vehicle damage.

Men etter vi har tatt over kan jeg bare sprenge opp to..irriterende :mad:

 

Er ikke sikker på hvordan det blir når vi (USMC) har mistet flybasen og jeg skal sprenge alle tre kanonene..Om jeg da får team vehicle damage.. :hmm:

Lenke til kommentar
Ifølge Teddy, er det fordi kanonene, som egentlig er kinesiske, blir USMC's når flyplassen blir tatt over.

Den du sprang, kan ha vært reparert etter at USMC tok over flyplassen.

Litt merkelig, men jeg stoler på den som skrev det :)

5430761[/snapback]

 

What? Har jeg skrevet det? Jeg vet jeg har lurt på om det har vært sånn men jeg trodde virkelig ikke jeg hadde skrevet det på forumet. :hmm:

 

Jeg har også fått teamvehicle damage sånn som det der. Men det er kun på den ene som er lengst mot beach. Vi var USMC og hadde Airfield.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...