Gå til innhold

Tips før bestilling av sekk til 17" fra USA

bourne

Anbefalte innlegg

Jeg har en stOOr og tung laptop på 17" (Inspiron 9300) som jeg må få drasset med meg på en behagelig måte.

Har funnet denne sekken fra ebags.com i USA :dribble:

Men siden ikke Samsonite har tatt den inn i det europeiske markedet må den bestilles fra usa :thumbdown:

41896_bxlrg.jpg

Den ser jo nice og funksjonibel ut :love:

41896_axlrg.jpg

Får å få sekken til norge må jeg først opprette en adresse i USA via Accsess USA som sender pakken til meg. :ermm:

Har regnet på det og det blir å koste meg rundt 900 kr å få den hit (med porto, frakt, toll og bamsemoms)

Det er rundt 200 kr billigere enn XPS sekken Dell leverer som jeg først hadde tenkt på...

Noen som vet en bedre og mer lettvint måte å skaffe sekken på hadde jeg vært meget takknemlig... :yes:

...og noen ide hvordan man slipper unna tollen? har hørt noe om at hvis det er merket som en gave så slipper man 25% moms av varen osv...

Endret av bourne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med venner eller kjente i USA og spoer dem om de er villige til aa hjelpe deg. Dette vil loese to problemer for deg, det ene er at du kan bruke deres adresse, og i tillegg saa er tollgrensen paa tusen kroner for gaver, saa med mindre denne sekken er over den prisen saa slipper du unna slike utgifter.

Hvis du ikke personlig kjenner noen som bor i USA, saa hoer rundt med venner. Det er svaert mulig at noen kjenner noen som bor der. Du kan ogsaa hoere med dine foreldre/besteforeldre om du har noen gamle slektninger som bor paa andre siden Atlanterhavet, disse er alltif glad i kontakt med gamlelandet og vil nok gjerne vaere villige til aa hjelpe deg, selv om du ikke kjenner dem.

Lenke til kommentar

Pdisch: har nok ikke noen kjent folk over there og orker ikke bry andre folk med en sekk er jo ikke så mye å spare: "vinninga går opp i spinninga" :p men tanken er god, for all del! :)

EpziloN: Thanx! den sia så glimmrende ut! og billigere enn den jeg fant! :D

Blir Samsonite sekk på meg ja :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...