filosofix Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hvilke switcher er best til spilling og VoIP trafikk? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Umm, hvor mange brukere skal du ha på den? Lenke til kommentar
filosofix Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Umm, hvor mange brukere skal du ha på den? 5430560[/snapback] Kanskje litt opplagt å opplyse om det ja Beklager. 4 brukere + en server og en gjestemaskin f.eks... Altså : 6-8 porter! Lenke til kommentar
filosofix Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Drister meg til å spørre om hvilke av NextGenTel sine rutere som er best? Netopia 4542 Netopia 3351 Cisco 677 Thomson (Alle typer) Har Netopia 3351 nå og den er ikke akkuratt super. Ikke UPnP etc. Kunne egentlig tenkt meg kun et modem uten ruter eller koblet ut ruteren i Netopien slik at jeg kunne brukt min egen ruter, men av en eller annen grunn støtter ikke NGT det. Siden jeg da er stuck med NGT ruter, hvilke er da best av de de har? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå