DC++_? Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har noen bide filer som det ikke går an å slette. Det kommer hverken opp noe slett alternativ når man høyreklikker på den og det er ikke mulig å trykke på "delete" Har også prøvd total commander, men der kommer det opp at filen ikke finnes.. Noen som har noen gode ideer til hvordan jeg kan få fjernet disse filene? Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 har nå også prøvd "moveonboot" men den finner ikke filen.. har også scannet de med Norton Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har du prøvd WhoLockMe? Når jeg har problemer med å slette en fil bruker jeg programmet for å finne ut hvilket program som bruker filen. http://www.dr-hoiby.com/WhoLockMe/index.php Jeg har en følelse av at dette ikke er problemet ditt, men jeg prøver i det minste. :-) Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 tusen takk til alle som prøver, gir tilbakemelding når jeg har testet ut programmet ditt.. Kunne åpne jpg filen som et txt dokument og da stod det noe om photshop og en million bokstaver også noen mapper.. ikke det at jeg kan mye om data men syntes ikke det så lovende ut Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Du kan prøve å starte maskinen i sikkerhetsmodus og så slette filen. Dette har løst lignende problemer for meg. Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 får heller ikke det til å virke.. noen flere smarte tips? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har du noen som helst slags anelse om hva slags fil vi snakker om her ? Enkelte ganger kan diskfeil gjøre at du får denne typen problemer, og da må man reparere før man får slettet filen. Jeg bruker Killbox for å slette filer som er uregjerlige. Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 lastet ned med limewire, virker som det kunne vært virus men oppdatert norton tar det ikke (mulig det ikke er det beste, men er noe.. og dataen virker normalt) prøver programmet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå