Cortinarius rubellus Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Èr det noen som vet om vannblokker som passer til x1800xt? jeg vet om en fra AC, men er det andre? Takk på forhånd mvh jeg Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Vet at DD også har en ganske sexy en, men finner ingen netshopper i norge som selger blokker til disse korta. Er på utkikk etter en selv Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) De har en på Microplex som skal passe: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ac23380&mcat=14s277 men den er ikke kommet på lager enna! Sry leste litt dårlig så ikke at dere allerede visste om denne. Endret 13. januar 2006 av Computerwolf Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Takker uansett Computerwolf og Lucifer 666, men jeg har hørt at minne på X1800XT-korta blir veldig varme, så kanskje det hadde vært best å gå for den fra AC da Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Vet at DD også har en ganske sexy en, men finner ingen netshopper i norge som selger blokker til disse korta. Er på utkikk etter en selv 5431227[/snapback] Er det denne du mener?? Det er den diggeste vannblokken jeg har sett Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Den er sexy men de har den ikke i norge, men de har den fra AC som dekker hele også..ganske fin den også ja...og siden jeg har AC cpu-blokk så blir det vel AC hvis ikke microplex tar inn den da, men den koster godt over 1000-lappen...den fra Danger Den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå