_dundun_ Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei, har redesignet oppsettet for siden min (igjen) og lurer på om folk gidder å ta en titt og si hva de mener! Er særlig interessert i tilbakemelding på om den er lett og logisk å finne frem på. adressen er www.skeib.com mvh Audun (og jeg vet at jeg ikke bør bruke tabeller til layout, er i full gang med å forandre på det, men ting tar tid!) Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg likte siden din. Det var fine farger som passet sammen, kanskje litt slitsomt å lese der, vet ikke helt, føles ut som om øynene går mer og mer mot den orange fargen når man leser. Så du burde kanskje bytte til en mindre sterk farge. Kanskje du burde sentrere hele siden også, slik syns hvertfall jeg det er best. Men alt i alt var det en fin og god side Lenke til kommentar
popup Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Synes ikke du skulle midtstille den jeg. Men er litt enig i at øynene blir dratt over mot den orange skriften når man leser. Selv om du ikke bruker en helt hvit tekst, men gråaktig blir man ganske sliten i øynene om man skal lese lange artikler, og det er ikke brukervennlig. Navigasjonsmessig synes jeg den er enkel å grei. Ville kanskje ha åpnet linkene dine til dagboken i hovedvinduet, slik som du gjør med bildene dine. Slik at du ikke får unødig mye med scroll på menyen din. Enkelte elementer "faller" ut av siden. Ellers en god side synes jeg. Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Synes også siden så grei ut, ville hatt block på linkene dine i menyen eneste. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ang. nav menyen, min meining: Ha litt meir padding-left på menyen, og flytt overskrifta ("meny") slik at den står rett ovenfor linkane i menyen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Siden din skriker etter whitespace; padding og line-height er dine venner. Lenke til kommentar
GaKKGaKk Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei, synes siden var veldig fin., om det er bare fordi du er Trondheimstudent klarer jeg ikke å svare på, men allikevel. Siden virker akkurat like bra i IE og Opera så vidt jeg kan se, og du har fine oversiktlige løsninger for det aller meste. Unntaket er da jeg klikket på ett av bildene på førstesiden, og den låste seg med halvgrå bakgrunn og sentrert loading banner. Forresten føler jeg at poenget med å skrive "meny" over menyene på nettsider er i ferd med å forsvinne ettersom folk lærer seg å kjenne igjen en rekke nøkkelord som gjør musepekeren til en pekefinger. Keep up the good work. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Ang. nav menyen, min meining:Ha litt meir padding-left på menyen, og flytt overskrifta ("meny") slik at den står rett ovenfor linkane i menyen. 5443595[/snapback] Sånn som jeg har gjort nå mener du? a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå