psykotor Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 eg har en 1.6 XP2000,men en vifte på 1.4 XP2000 og CPU instillingen står på 2000(+133)Mhz er dette lurt,har eg overklocket den,en venn av meg sier at den skal stå på det.og den vil ikke starte opp hvis eg setter den på 1500(+133)Mhz hva gjør eg... setter den ned,kjøper ny vifte? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 hva vifte du har har ikke noe med om du har overklokka. overklokking stiller du inn i bios eller med jumpere på hovedkortet. Viss temperaturen på prosessoren er under 60 så tror ikke jeg du har noe å være redd for, er den rundt 60 tror jeg du skal vurdere å kjøpe en større vifte (bedre vifte). (Har jeg svart på riktig spørsmål?) :smile: Lenke til kommentar
draboda Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg synes dere heler bør kjøpe 4 Western Digital Caviar 80GB og et kabinett som det er strøm og plass nok til 4 harddisker. det blir sikkert mye biligere! Men det er ikke så kult som å ha en 320GB harddisk. Hvem bryr seg egentlig? Lenke til kommentar
draboda Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 18:48, draboda skrev:Jeg synes dere heler bør kjøpe 4 Western Digital Caviar 80GB og et kabinett som det er strøm og plass nok til 4 harddisker. det blir sikkert mye biligere!Men det er ikke så kult som å ha en 320GB harddisk.Hvem bryr seg egentlig? he....:smile: skulle skrive det ett annet sted gitt......:smile: Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Psykotor: Du blir banna for livstid når du forsøppler forumet med slikt tull. Draboda: Har du svart på rett tråd? Lenke til kommentar
psykotor Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 utenom skjermkortet og RAM'en er alt feil og hvorfor skirver du alt dette... eg lurte på et spm. er ikke no quis show eg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå