yamano Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 heisan, Saken er den at jeg har nå problemer med min ANDRE "Seagate Barracuda 7200.7 200Gb" (SATA) Vell problemet er at den "faller ut" eller slutter å reagere til tider, Startet med at hver gang jeg skrudde av maskinen så hørtes det ut som noe krasja i hardisken, asså en real god lyd.. deretter har det godt over til at hardisken "faller ut" til upassende tider Okey så har jeg fått tid til å redde mine filer osv, litt hektisk har det da vært siden den ramla ut mens jeg tok backup,... Så eg la ann i en eske og har gode planer om å senne ann i retur, det var ca for 1 mnd siden............ Og her kommer problemet, I dag mårres da jeg starta maskinen fekk jeg høre enda en "god lyd" Og ja EnDa en av mine Seagate disker Failer, Samme problem som sist, disken ramler ut, og jeg sitter her og banner I begynelsen så trode jeg at det var sata kontrolleren som hadde tatt kvelden så jeg kjøpte med et kontroll kort,... Akk Nei... Er det Noen andre som har problemer med akurart denne modelen ? Kan fint utelukke at den ble for varm,... Lenke til kommentar
valentino Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg har en 300gb seagate sata som har blitt borte fra min datamaskin noen ganger. har ikke tenkt noe over det fordi den har kommet tilbake når jeg har slått av maskina å rikket litt på ledningene. Jeg tenkte at det bare var litt kontaktfeil pga. at ledningene kan skli ut. Har ikke hatt dette problemet på veldig lenge nå. mvh. Valentino Lenke til kommentar
yamano Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg har en 300gb seagate sata som har blitt borte fra min datamaskin noen ganger. har ikke tenkt noe over det fordi den har kommet tilbake når jeg har slått av maskina å rikket litt på ledningene. Jeg tenkte at det bare var litt kontaktfeil pga. at ledningene kan skli ut.Har ikke hatt dette problemet på veldig lenge nå. mvh. Valentino 5430014[/snapback] vell her Kommer faktisk hardisken til bake forde at man kan høre at det er no som foregår,.. en slags klikke lyd inni hardisken,.. Enner av og til med "Blå kjerm", og det at windows låser seg mens hardisken ikke reagerer på kallet hardisken døuer ikke(stopper å spinne), ved mindre man tenker på de rare lydene I windows Ewent log så står det at at disken ikke svarte på kallet har byttet sata kabler, og kjøpt ny kontroller som sagt,.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå