sKRud Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei folkens Skal gå til anskaffelse av kabel tv her i Trondheim, men sliter litt med å finne andre leverandører enn Canal digital. Har pratet med UPC, men de leverer selvfølgelig ikke til oss i Trondheim. Er det noen som vet om andre leverandører av kabel tv i trondheim? Evt. noen kampanjer/ anbefalinger vedrørende Canal Digital. På forhånd takk for alle svar. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Jeg har både internett og kabel-tv fra BN TV (www.bntv.no) i borettslaget hvor jeg bor. Ikke steingale priser og helt greie kanaler i grunnpakken. BN TVs kabel-info finner du her. Endret 13. januar 2006 av johnj Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Ingen flere? BN TV tar 5000kr for å sette opp kabeltv, å det er jo rimelig drøyt...i værtfall når de er dyrere enn Canal Digital. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Canal Digital hadde en kampanje for ca ett år siden, da kostet det 1,- for tilknytning. Nå er det vel 3- 4000,- vel? Er vel det eneste alternativet til BN med mindre du er tilknyttet et borettslag, eller har en nabo uten skrupler..... T'Weed Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Det har vært kabel tv i leiligheten min tidligere...må jeg da betale 2000kr for at tulling av en instalatør skal komme å skru om en bryter...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå