Dinsdale Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 ...og sammenlign bilder derfra med de samme lokasjonene i spillet. På dette forumet gjorde en kar nettopp det, og detaljrikdommen er imponerende. Grafikken vet vi er bra. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 At det var så nærme virkeligheten trodde jeg faktisk ikke. Grafikken synes jeg jo er bra, har spillet selv. Men regnet med at det skulle så mye på de ekte stedene var en del hype. Men gud bedre.. Svært nærme. Dr.Peedee Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Rett og slett fantastisk; det er nesten perler for svin å rase igjennom de bymiljøene i 200++ km/h Har selv tatt meg i å kjøre saaaakte gjennom flere av byene mens jeg ser til venstre og høyre. Detaljgraden er utrolig! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hendviser til en tråd hvor noen av disse bildene ble publisert: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=521875&st=60 De er naise ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå