hitokiri Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Med det rette utstyret, kan du få mobilen din til å gjøre det meste. Vi viser deg noen av de beste plukkene i jungelen av ekstrautstyr. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 PetTree er bittesmå kaktusplanter som vokser inne i en gjennomsiktig kapsel.En kompis av meg sa han hadde kjøp en til moren sin, men jeg var 110 % sikker på at det var kødd! Nesten så syk at jeg kjøpe en selv... Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hva i allverden skal man med en handsfree med skjerm? vil det ikke være mye bedre å bare trekke opp telefonen? Er den kun for å lese meldinger/se hvem som ringer og så må man ha en til handsfree for å høre? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Tastatur er jo nyttig, men de tar seg godt betalt gitt... AtW Lenke til kommentar
Innos Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Men det beste er likevel prisen. Den koster omtrent 650 kroner ($100), men er nedsatt fra 1150 kroner ($175). Vi kan ikke kalle det annet enn et røverkjøp.Særlig, sikker på at du ikke fikk litt hjelp med å skrive den delen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hva i allverden skal man med en handsfree med skjerm? vil det ikke være mye bedre å bare trekke opp telefonen? Er den kun for å lese meldinger/se hvem som ringer og så må man ha en til handsfree for å høre? 5431997[/snapback] Jeg synes det er et genialt konsept, men som kan forbedres mye. Tenk deg at du har tilgang til alt via denne skjermen, med unntak av muligheten til å skrive med 1-9 tastene. Med en liten skjerm som man da har hengende rundt halsen kan man lese meldinger, snakke i telefonen, se på bilder osv... Angående artikkelen så var det mye artig lesing. Lenke til kommentar
shakur Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Noen som vet om det går ann å få kjøpt den kaktusen i norge, ble litt dyr frakt på den. Tøff ting å ha på nøkkelknippet. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Noen som vet om det går ann å få kjøpt den kaktusen i norge,ble litt dyr frakt på den. Tøff ting å ha på nøkkelknippet. 5444790[/snapback] Nærmere undersøkelse har vist at du faktisk får kjøpt PetTree i Norge. Vi har rettet opp dette i saken. Se mer i prisguiden: https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...ee&search=S%F8k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg