reallive Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Har en venn som har sendt inn en PC til rep. på elkjøp Vennen min fikk opp WinXP logoen i 20 min før pcen crasha. Elkjøp sier det er noen soner som er brent på harddisken. Nå sendte han PC`en til meg for at jeg skulle reparere den. Noen som har råd til hva jeg skal gjøre? Tenkte jeg skulle kjøpe en 2,5" til 3,5" adapter og koble til min PC og hente inn de bildene som ligger der. Det eneste han bryr seg om er å hente alle de tusen bildene som ligger der. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe en 2,5" til 3,5" adapter og koble til min PC og hente inn de bildene som ligger der. Det eneste han bryr seg om er å hente alle de tusen bildene som ligger der. 5429722[/snapback] Du har svaret selv, ikke så mye annet å gjøre... Lenke til kommentar
reallive Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe en 2,5" til 3,5" adapter og koble til min PC og hente inn de bildene som ligger der. Det eneste han bryr seg om er å hente alle de tusen bildene som ligger der. 5429722[/snapback] Du har svaret selv, ikke så mye annet å gjøre... 5429754[/snapback] Ja får bare håpe bildene er der og ikke ødelagt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe en 2,5" til 3,5" adapter og koble til min PC og hente inn de bildene som ligger der. Det eneste han bryr seg om er å hente alle de tusen bildene som ligger der. 5429722[/snapback] Du har svaret selv, ikke så mye annet å gjøre... 5429754[/snapback] Ja får bare håpe bildene er der og ikke ødelagt 5429766[/snapback] Det er ikke sikkert men få nå håpe det da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå