Skrote Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Linksys Trådløs Router SRX Er dette en ruter som er god nok til å spille med? også surfing osv. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg har akkurat fått en slik, og har ikke merket store problemer ennå... de har i alle fall vært fra Telenors side. Anbefales tross lite erfaring med den. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Ser at den var best test i oktober i fjor. Der skryter de om : Rekkevidde: Utmerket Overføringskvalitet: Utmerket Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jada, det er jo ett av "flaggskipene" til linksys... innen 54 mb/s i alle fall... så skulle vel være ett sikkert valg.. Eller så kan du jo se på en gaming router fra d-link... samme prisklasse. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Bruker selv en slik, med srx pci-adapteret wmp54gx. Veldig bra dekning over hele huset (routeren står i betongkjeller, mens pcen står på loftet). Kjører 108 Mb/s (ikke 54 som noen mente) og man kan velge og vrake av sikkerhetsinnstillinger (inklusive wpa2 knyttet mot radius-server). Lett å sette opp, men nå har ikke jeg prøvd så mange andre, så ja....den er absolutt å anbefale. Koster dessverre endel mer enn konkurrentene, men det er det verdt synes jeg :-) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hmmm... den mottakeren er i allefall 54 mb/s da... og jeg mener å huske at routeren også bare var 54mb/s Anyway, som sagt... det er ett godt kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå